Witam!
Mam Nokię E72, używam jej od jakichś 2 tygodni. Póki co było wszystko ok, natomiast ostatnio (2-3 dni) mam problem. Otóż przy wychodzeniu z przeglądarki internetowej pojawia się komunikat “Błąd systemu” - i tylko tyle, żeby używać telefonu trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie. Jest też tak, że wcześniej przy uruchamianiu poczty na telefonie przy szukaniu sieci, z którą telefon ma się połączyć, była opcja “Wyszukaj WLAN” - teraz jej nie ma.
Zaktualizowałem software przez Nokia PC Suite, ale to nic nie dało. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Telefon jest na gwarancji więc z pójściem do serwisu nie ma problemu, ale mimo wszystko go potrzebuję (z innym modelem jak byłem to mi powiedziano, że nie dają telefonów zastępczych…). Jakieś pomysły? Każdy się liczy
Po wielu trudach “Twardy reset” zadziałał, wzorowałem się na tej stronie: http://e71bynokia.blogspot.com/2009/12/ … a-e71.html.
Może ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości
Proszę o zamknięcie tematu