E72 Błąd systemu przy wychodzeniu z przeglądarki internetowe

Witam!

Mam Nokię E72, używam jej od jakichś 2 tygodni. Póki co było wszystko ok, natomiast ostatnio (2-3 dni) mam problem. Otóż przy wychodzeniu z przeglądarki internetowej pojawia się komunikat “Błąd systemu” - i tylko tyle, żeby używać telefonu trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie. Jest też tak, że wcześniej przy uruchamianiu poczty na telefonie przy szukaniu sieci, z którą telefon ma się połączyć, była opcja “Wyszukaj WLAN” - teraz jej nie ma.

Zaktualizowałem software przez Nokia PC Suite, ale to nic nie dało. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Telefon jest na gwarancji więc z pójściem do serwisu nie ma problemu, ale mimo wszystko go potrzebuję (z innym modelem jak byłem to mi powiedziano, że nie dają telefonów zastępczych…). Jakieś pomysły? Każdy się liczy :slight_smile:

Po wielu trudach “Twardy reset” zadziałał, wzorowałem się na tej stronie: http://e71bynokia.blogspot.com/2009/12/ … a-e71.html.

Może ktoś będzie miał podobny problem w przyszłości :slight_smile:

Proszę o zamknięcie tematu :slight_smile: