EA Live Chat - brak pomocy

Witam dzisiaj próbuję odzyskać konto do którego dostęp straciłem rok temu (oczywiście konto origin.) Napisałem na live chat, używałem tłumacza aby móc się wysłowić po angielsku i kiedy podałem wszystkie informacje na live chat pomoc techniczna napisała coś takiego: 

 

 

I co ja mam zrobić ?? Na odpowiedź od polskiego supportu czekam rok i nic.

 

Poprzednim razem na live chat było podobnie. Gość rozłączył się i napisał, że mam odzyskać dostęp do maila (który straciłem) a na początku mówiłem mu o tym a ten powiedział, że zmieni adres na pierwszy (ten drugi który straciłem był drugim adresem email na koncie). 

EA ma dostęp do bazy danych (w końcu, Origin jest jego) i może sprawdzić jaki język (w jakiej lokalizacji?) jest wykorzystywany przez Twoje konto.

 

Jeśli zakładasz sprawę na help.ea.com, musisz wykonać telefon do pomocy technicznej po założeniu sprawy. To nie bazuje na forum i nie otrzymasz odpowiedzi po założeniu sprawy, tylko po skontaktowaniu się. Sprawa służy, by połączyć cię z “odpowiednią” osobą oraz byś miał jak przesłać (albo otrzymać) załączniki.

Tylko, że ja nie chcę nigdzie dzwonić zwłaszcza, że muszę jeszcze dopłacać za rozmowę chociaż to ich wina, że straciłem dostęp do konta.

Jeśli nie chcesz się bawić w dzwonienie, spróbuj ponownie zadać pytanie na http://help.ea.com/pl/ - istnieje duża szansa że trafisz na inną osobę która pomoże Ci w tej sytuacji. 

 

 

 tzn ?

Mam wrażenie, że ktoś je ukradł bo nie zapomniałbym hasła którego używam od roku. Używam kilku haseł w różnych kombinacjach. Przy logowaniu wypróbowałem wszystkie kombinacje które stosuję. Poza tym dla EA:

 

  1. $$$

  2. DLC

  3. Więcej $$$

  1. Klient

  2. Jakość

  3. Jakość pomocy technicznej

 

To są moje odczucia po “korzystaniu” z usług EA.

 

Więc przystępuję do #3 próby odzyskania konta na Live Chat…