Edycja rozszerzenia SKN


(Spazmbite) #1

Witam serdecznie, jestem nowy na forum więc z góry chciałem wszystkich pozdrowić.

Otóż potrzebuję pilnie programu do edycji plików o rozszerzeniu .SKN . Akurat w tym przypadku nie chodzi o skin (jako jakąś skórkę na telefon - bo na coś takiego trafiałem), tylko o model trój-wymiarowy. Nigdzie nie mogę dostać programu, który pomógł by mi go skonwertować na format bardziej przyjazny do takiego programu jak np. 3DS Max. Jeżeli ktoś jest ciekawy o co dokładnie mi chodzi, to chodzi mi o model różnych przedmiotów i postaci z gry Tony Hawk's Pro Skater 3. Jeżeli z góry teraz myślicie, że jak stara gra to też format stary i nie da się go zmodyfikować, to się mylicie ponieważ niedawno spotkałem się z faktem, iż gra League of Legends także posiada pliki modeli z rozszerzeniem SKN. Grzebiąc w internecie znalazłem program SKNtoOBJ, lecz pierwszy link nie działał, a drugi dał mi bezużyteczny program, który nic tak naprawdę nie robił. Dlatego postanowiłem się tutaj spytać, czy ktoś może polecić mi program dzięki któremu będę miał możliwość edycji pliku SKN, albo na skonwertowanie na inny. Z góry dzięki.

Pozdrawiam, Spazmbite.


(nnick) #2

To że coś ma takie samo rozszerzenie jak coś innego nie znaczy że ma ten sam format… Biorąc pod uwagę że rozszerzenie tradycyjnie ma 3 znaki to jednak żeby coś mówiło a nie było tylko losowym ciągiem znaków rozszerzenia będą się powtarzać wśród różnych implementacji.

Z tego co widzę w sieci to wiedza o tym jak dostać się do zasobów tej gry nie jest zbyt powszechna. Sugeruję zapytać na http://www.thps-mods.com/forum/viewforum.php?f=10


(Bogdan_G) #3

Poczytałem o .skn, że jest to plik do konfiguracji tekstury, i tam takie. Miałem plik notatnika i zmieniłem mu rozszerzenie na .skn, chociaż w typach plików nie mam takiego rozszerzenia. W word padzie, .skn otwiera mi się elegancko, nawet w notatniku. http://vpx.pl/image/AvXz Jestem o wiele do tyłu w tych sprawach, żeby kombinować s teksturami gier, ale lubię na stare lata pograć, zwłaszcza w stare gry.

Poczytałem na tej stronce http://translate.google.pl/translate?hl … safe%3Doff Trafiłem na taki program z dobrym linkiem do programu http://translate.google.pl/translate?hl … safe%3Doff Może coś z tego załapiesz?


(nnick) #4

Ok - jeszcze raz. Mówisz że SKN jest plikiem tekstowym w League of Legends? Ok, no to w takim razie otwórz przy pomocy notatnika plik *.skn z THPS3 - jeżeli też będzie plikiem tekstowym to pokombinujemy, jeżeli nie to moja pierwsza teoria (format plików z LoL nie ma nic wspólnego z THPS mimo podobieństwa rozszerzenia).


(Spazmbite) #5

Nie no gdyby to był plik tekstowy to nie miałoby sensu gdyby w kodzie gry MODEL był zapisany jako plik tekstowy i na dodatek ten plik tekstowy miałby własną teksturę xD ten plik .skn to jest właśnie plik modelu np. postaci, i teraz chce go zmodyfikować lecz żaden program jakiego używam tj. 3DS Max czy Blender nie otwiera mi go, lecz wiem że w Lolu są także modele w tym rozszerzeniu, a z doświadczenia wiem, że jeżeli oba MODELE są w tym samym rozszerzeniu to mógłbym odpalić tym samym programem - a nawet jeżeli się mylę, to chociaż chciałbym sprawdzić czy zadziałało by to w jakimś stopniu.