Edycja zdjęcia w Word 2007 - CV

Jak w temacie. Mam zrobione CV (bez żadnych bajerów typu nagłówki, linie podkreślające itp. Chciałem wrzucić zdjęcie żeby było obok danych osobowych tak jak tu w 3 przykładzie: http://www.cv4you.com/poland/samples/samples.html

Ale jak wklejam zdjęcie to wrzuca mi się ono nad lub pod danymi ( w zależności gdzie wklejam, a chciałbym żeby było centralnie na środku danych po prawej stronie. Jak to zrobić ??

Nagłówki stosuje się przy dłuższych publikacjach. Dzięki nim można w sposób automatyczny wygenerować spis treści.

Co do zdjęcia, to zapewne masz je zakotwiczone równo z tekstem. Może pomóc zakotwiczenia jako ramka i ustawienie w danym obszarze dokumentu odpowiednich granic tekstu, ale bardziej elegancko było by to wsadzić do tabeli i ustawić jej obramowanie na ‘brak’

Albo oblewanie tekstem - domyślnie w Wordzie chyba jest tak, że zdjęcie przesuwa tekst. Kliknij prawym na właściwości zdjęcia i dopasuj odpowiednie oblewanie, wtedy Ci pozwoli ustawić jak chcesz.

Dzięki wielkie. Wrzuciłem do tabeli.

Pozdrawiam.

Stosowanie nagłówków (i ogólnie stylów) przy krótkich publikacjach nie jest niczym złym. Dają one nie tylko możliwość automatycznego wygenerowania spisu treści, ale również zastosowania w szybki sposób takiego samego formatowania w wielu miejscach. Tak jak CSS przy HTML-u.

Klikasz na zdjęcie PPM -> Właściwości, tam na odpowiedniej zakładce wybierasz oblewanie jako ramka albo przyległe. Stosowanie tabeli w tym wypadku absolutnie nie ma sensu.