Egzamin z bierzmowania?

Mam do was pytanie dotyczace egzaminu z bierzmowania może mi ktoś z was powiedzieć co na nim bedzie i jakie pytania bedą bo ja jestem zielony i mam tylko ksiażke do niego 21 stron i nie wiem czego mam sie uczyć a egzamin w ta niedziele.

Cóż, u mnie (700 lat temu…) wyglądało to tak, że miałem się przeżegnać, a kolega powiedzieć 7 grzechów głównych. Całe szczęście bo jestem niewierzący, nic więcej nie umiem, a tamtego czasu, jak bym nie został dopuszczony to bym od matki miesiącami słuchał. ;]

Musisz wszystko wykuć na pamięć

to sobie ściągnij pełną "książkę " z rapida :x

Mi trafiły się takie pytania na bierzmowaniu (Listopad 2008).

Kto napisał cztery ewangelie?

Co napisał Święty Łukasz?

Przekazania kościelne?

Dary Duch Świętego i tak dalej :stuck_out_tongue:

U nas to wyglądało tak, wszystkich straszyli że obleją, a nawet tacy co z pod baru nie wychodzą zdali :twisted:

Kościół nie będzie nie dopuszczał do bierzmowania…przecież dla kościoła, strata potencjalnego parafianina = strata zysku

No to ty miałes super a ja mam jeszcze tykie pytania w tej ksiazce jak Co to jest pismo swiete.Co to jest tradycja.Kiedy papież jest nieomylny itp,tych pytań mam 44 ja nie wiem po co to wszystko przecież nie ide na ksiedza to oni to wszystko powinni umieć a nie my.

A tych pytan co ty to ja nie mam w tej ksiażce.Czy moge sie ich spodziewać ?? Czy tylko to co mam w ksiażce pt.bierzmowanie ??

U mnie jeszcze w podstawówce (kilka lat temu) trzeba było znać wszystkie modlitwy, jak przy I komunii + kilka regułek (duch święty itp.).

A ja poszedłem sobie na bierzmowanie dla dorosłych, a tam kompletna olewka - ksiądz kazał nauczyć się małej puli modlitw, czego później nie egzekwował :wink:

Oby u mnie tak bylo bo 30 juz blisko !!

Może być jeszcze tak, że będziesz musiał powiedzieć coś na temat imienia, które sobie wybrałeś.