Eksplorator windows przestał działać [windows 7]

Witam.

Od pewnego czasu dostaję komunikat “eksplorator windows przestał działać”.

I kod błędu:

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:	BEX
  Nazwa aplikacji:	explorer.exe
  Wersja aplikacji:	6.1.7601.17514
  Sygnatura czasowa aplikacji:	4ce796f3
  Nazwa modułu z błędem:	StackHash_0a9e
  Wersja modułu z błędem:	0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:	00000000
  Przesunięcie wyjątku:	0431f98a
  Kod wyjątku:	c0000005
  Dane wyjątku:	badc0de1
  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045
  Dodatkowe informacje 1:	0a9e
  Dodatkowe informacje 2:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
  Dodatkowe informacje 3:	0a9e
  Dodatkowe informacje 4:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Mam Windows 7 program antywirusowy ESET Endpoint Security. Jak pojawia się ten komunikat można zamknąć eksplorator i zamykają się okienka katalogów przeglądarka czy outlook pozostają otwarte i działają. Niby wszystko działa ale katalogi które miałem otwarte muszę otwierać jeszcze raz.

Dzieje się tak codziennie 2-6 razy w ciągu 7 godzin. Co może być przyczyną?

http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-tool-raport-obowiązkowy-t478727/

http://www.wklej.org/id/1757360/