Witam.
Od pewnego czasu dostaję komunikat “eksplorator windows przestał działać”.
I kod błędu:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BEX
Nazwa aplikacji: explorer.exe
Wersja aplikacji: 6.1.7601.17514
Sygnatura czasowa aplikacji: 4ce796f3
Nazwa modułu z błędem: StackHash_0a9e
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000
Przesunięcie wyjątku: 0431f98a
Kod wyjątku: c0000005
Dane wyjątku: badc0de1
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 0a9e
Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Dodatkowe informacje 3: 0a9e
Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Mam Windows 7 program antywirusowy ESET Endpoint Security. Jak pojawia się ten komunikat można zamknąć eksplorator i zamykają się okienka katalogów przeglądarka czy outlook pozostają otwarte i działają. Niby wszystko działa ale katalogi które miałem otwarte muszę otwierać jeszcze raz.
Dzieje się tak codziennie 2-6 razy w ciągu 7 godzin. Co może być przyczyną?