Eksplorator windows przestał działać

Witam, od pewnego czasu mam problem - właczam pewien folder i klikam w nim na pliki PPM i właśnie wyskakuje mi komunikat ze eksplorator windows przestał działac, wszystko na chwilkę się restartuje i ponowna próba to samo :<< 

Mam windowsa 7

Dołączam 

OTL - http://www.wklej.org/id/1515779/

Extras - http://www.wklej.org/id/1515778/

 

Z góry dzięki za pomoc :slight_smile:

“pewien folder” 

 

Czy to jest za każdym razem ten sam folder? Checkdisk uruchamiałeś?

źle sformułowałem : W każdym folderze, jakikolwiek plik nacisnę ppm i wtedy przestaje działać, tylko na pulpicie działa poprawnie.

W panelu sterowania odinstaluj OptimizerPro1 i iLivid.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Nowy log obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool

Odinstalowałem OptimizerPro1, przy próbie odinstalowania ilivid napisane było ze program byl wczesniej usuniety i czy chce usunąć ten skrót - dałem tak pozniej znalazłem folder bo jednak się okazało że coś tam jeszcze zostało, usunąłem to i teraz przeszedłem do kroku w którym pobieram adwcleaner, chcę zainstalować program i wyświetla się taki komunikat:

Line 2057 (File

“C:\Users\Właściciel\Downloads\adwcleaner_4.101.exe”):

 

Error: Variable must be of type “Object”.

 

FRST: http://www.wklej.org/id/1516915/

Addition: http://www.wklej.org/id/1516917/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [TaskTray] => [X]
HKU\S-1-5-21-3449021197-1104975419-1315578157-1000\...\Run: [PlayNC Launcher] => [X]
AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\browse~1\261095~1.52\{c16c1~1\browse~1.dll => "c:\progra~3\browse~1\261095~1.52\{c16c1~1\browse~1.dll" File Not Found
BootExecute: autocheck autochk /p \??\C:autocheck autochk * 
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=514&systemid=406&apn_dtid=BND406&apn_ptnrs=AG6&o=APN10645&apn_uid=2115503214534420&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKLM-x32 - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=514&systemid=406&apn_dtid=BND406&apn_ptnrs=AG6&o=APN10645&apn_uid=2115503214534420&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=baa7bef8-4798-11e1-9dc3-1c6f6522b28f&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406} URL = http://dts.search-results.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=514&systemid=406&apn_dtid=BND406&apn_ptnrs=AG6&o=APN10645&apn_uid=2115503214534420&q={searchTerms}
BHO: No Name -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> No File
BHO: No Name -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> No File
BHO: No Name -> {F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170} -> No File
Filter: text/xml - {807553E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - No File
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\22apple.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\Search_Results.xml
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd} [Not Found]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ajhcekcffkpnaednoeoegnmnjdlnjjmg] - C:\ProgramData\TheBflix\ajhcekcffkpnaednoeoegnmnjdlnjjmg.crx []
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [jmflgbhnljchkhodonnglmnpiklplekp] - C:\ProgramData\Click2Save\jmflgbhnljchkhodonnglmnpiklplekp.crx [2011-12-02]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [pbiamblgmkgbcgbcgejjgebalncpmhnp] - C:\Program Files (x86)\StartSearch plugin\vshareplg.crx [2011-10-27]
S2 eamonm; system32\DRIVERS\eamonm.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\InstallMate
C:\ProgramData\Premium
C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.ics
C:\Temp
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3449021197-1104975419-1315578157-1000_Classes\CLSID\{0347e7e9-2029-f97e-b3a1-a715f02599a38}\InprocServer32 -> 0xF0D85F6E04E8CB0100D81B9C33374F01000000000000000000000000 No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3449021197-1104975419-1315578157-1000_Classes\CLSID\{fd29f0c9-fc95-9fe0-7960-bc8cf6d8dd2b3}\InprocServer32 -> 0x4667594541494B354B2F3530553873424867414F4148665247736A372B526A544C79715378754C4C35726D436B43324448 (the data entry has 86 more characters).
Task: {100F8DC9-1672-4A54-8690-1C2F5E83DF0E} - System32\Tasks\{C3FDCEDC-BE45-4449-9A96-68757F9FD99F} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.14.0.104/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {1F5928BA-A9C2-495E-9D28-6E9297D195E0} - System32\Tasks\OptimizerPro1UpdaterTask{E719489E-25B4-43AD-AC95-F47CA48D6DEA} => C:\ProgramData\Premium\OptimizerPro1\OptimizerPro1.exe <==== ATTENTION
Task: {3894763D-21A9-42EB-B374-EDF2A4B3C404} - System32\Tasks\RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exe <==== ATTENTION
Task: {40986CED-30E5-47C2-B7C5-07F52FFD902D} - System32\Tasks\{27A305E5-DA5A-46A0-9D8A-1A6D8A290569} => E:\setup.exe
Task: {824E44CC-3B62-470E-8B98-A5156226C4FA} - System32\Tasks\{918DC5A6-0CC5-4CDC-92B5-307E72598C6B} => E:\setup.exe
Task: {8A50FF49-0029-471E-8A22-827DC4054844} - System32\Tasks\{AC014796-88D4-42A2-B10D-769314C8CA2D} => E:\setup.exe
Task: {7F868C80-047E-4B87-BACC-5D33F7439B29} - System32\Tasks\{D65B303F-4CFD-44C9-AC90-760354839FA8} => C:\Windows\system32\msiexec.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {5FFCEE4E-AF07-44C4-A987-E4D8F131D205} - System32\Tasks\{8796A76C-8E12-4736-9A2B-1CCE1128EF73} => C:\Windows\system32\msiexec.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {9265776B-7918-44F3-81B8-7DD0A947E546} - System32\Tasks\{CB03BE6B-00B9-46CA-AFFA-4B8D83E31DA7} => Chrome.exe http://www.skype.com/go/downloading?source=lightinstaller&amp;ver=6.10.0.104&amp;LastError=404
Task: {981DFF54-7A8E-4072-8FE7-F59EBC319155} - System32\Tasks\{4095A1CE-E92B-4C61-B851-B173FD0C9AEF} => C:\Program Files\ModerWarfare 3\iw5sp.exe
Task: {A6878422-D09D-45C5-A4D3-1B4E382D36BA} - System32\Tasks\{6FF2A280-3454-44CE-9B98-50564FE90CC7} => E:\setup.exe
Task: {A77B845B-69FF-4827-A934-DE70EDDA1CB6} - System32\Tasks\DriverNavigator Scheduled Scan => D:\DriverNavigator\DriverNavigator.exe
Task: {B86E040F-B4E7-44FF-A8E5-3B2F814E47DE} - System32\Tasks\MetaCrawler => C:\Users\WACICI~1\AppData\Roaming\METACR~1\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTION
Task: {B981C922-54B1-4C5E-B34F-DCF6F786D975} - System32\Tasks\{A5A0AEF4-5050-46FF-9665-D22401E8F438} => E:\setup.exe
Task: {BD83A76E-F627-4AC7-B43C-21D359132253} - System32\Tasks\{1BCAFDD1-BA39-4D3B-BA09-0D9221F42DCC} => C:\Windows\system32\msiexec.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {BD9BE7C9-0B7C-4093-81C6-4847542B4BB2} - System32\Tasks\RealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-3449021197-1104975419-1315578157-1000 => C:\Program Files (x86)\Real\RealUpgrade\RealUpgrade.exe [2011-11-08] (RealNetworks, Inc.)
Task: {BEF24576-3324-4B40-8C3E-F2C533218301} - System32\Tasks\Apple\AppleSoftwareUpdate => C:\Program Files (x86)\Apple Software Update\SoftwareUpdate.exe [2011-06-01] (Apple Inc.)
Task: {C2961A86-DC6B-4226-86C3-55A0DDCB4C7E} - System32\Tasks\{505DDF92-ECC1-4FFA-9DDD-5441CA248603} => E:\setup.exe
Task: {CC6E4715-8E5B-456E-B186-ED7BFCF809A6} - System32\Tasks\{B5135B4F-FB96-4E20-87F5-EA9C176A8C0C} => C:\Windows\system32\msiexec.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {DD809884-575E-4763-A6F6-6AFD3B361D86} - System32\Tasks\{27500844-85B2-4619-9643-0CDBAD86467F} => E:\setup.exe
Task: {DFC9FB30-BD0E-4A52-8391-2496DF610E3F} - System32\Tasks\{5EFAE3D6-E47E-4E80-9BF8-153361C7FF29} => C:\Windows\system32\msiexec.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {E25C35F6-7BDB-441C-BAE1-D5A704C858A2} - System32\Tasks\RealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-3449021197-1104975419-1315578157-1000 => C:\Program Files (x86)\Real\RealUpgrade\RealUpgrade.exe [2011-11-08] (RealNetworks, Inc.)
Task: {F2BC6A9C-7662-438A-A5AC-5CFCB113AA3A} - System32\Tasks\{6D7C78ED-6F58-45A3-861C-7F0E667E8857} => E:\setup.exe
Task: {F8DA04EA-DED1-4600-A900-B898383A7BF0} - System32\Tasks\{8AC94B5C-2866-4303-BD2B-E0E60720E98D} => E:\setup.exe
Task: {FAABA25D-76F5-4647-B0A3-B675D43B2557} - System32\Tasks\{D703A6EE-F82F-4D96-AC6E-0A176DDBFCF6} => C:\Windows\system32\msiexec.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {FBECEDFA-8D7B-431D-9B9D-3BB6653160D2} - System32\Tasks\{93C1D12D-CABE-4D24-94DE-B88ECE65F5FA} => E:\WindowsInstaller-KB893803-x86.exe
Task: C:\Windows\Tasks\DriverNavigator Scheduled Scan.job => D:\DriverNavigator\DriverNavigator.exe
Task: C:\Windows\Tasks\MetaCrawler.job => C:\Users\WACICI~1\AppData\Roaming\METACR~1\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTION
Task: C:\Windows\Tasks\OptimizerPro1UpdaterTask{E719489E-25B4-43AD-AC95-F47CA48D6DEA}.job => C:\ProgramData\Premium\OptimizerPro1\OptimizerPro1.exe <==== ATTENTION
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

fixlog - http://www.wklej.org/id/1517647/

frst - http://www.wklej.org/id/1517651/

Skasuj folder C:\FRST

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK

Odinstaluj:

Adobe Flash Player 12 ActiveX

Adobe Flash Player 12 Plugin

Adobe Reader X

Zainstaluj:

Flash Player 15.0.0.189 ActiveX

Flash Player 15.0.0.189 Plugin

Adobe Reader XI 11.0.9

zrobione wszystko ale nadal to samo :<

Pobierz i uruchom ShellExView for x64

http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html

Wyłącz (Disable Selected Items F7) wszystkie wpisy podświetlone na różowo i zrestartuj komputer.

No zrobiłem jak napisałeś, jedyna zmiana jaka zaszła to to, że teraz pokazuje się ,że eksplorator przestał działać po czym to wyłączam i znowu sie włącza, czyli jak wczesniej raz sie włączyło to teraz dwa razy się włącza i dopiero wtedy się robi czysty ekran :slight_smile:

W logach widać jaki moduł powoduje błąd, ale to nie ma znaczenia, bo ten plik systemowy nie jest przyczyną problemu.

Link podałem prawidłowy, ale na forum jest jakiś błąd i niektóre linki po wklejeniu do posta nie chcą się otwierać.

Skopiuj i wklej w pasek adresu:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/open-event-viewer#1TC=windows-7

http://support.microsoft.com/kb/2694911/pl

uruchomiłem sfc scannow i jest napsiane: funkcja ochrona zasobów systemu windows odnalazła uszkodzone pliki ale nie może naprawić niektórych z tych plików - wrzucic plik log? na wklej.org chyba jest za duże bo nie chce mi się wkleić. Dodatkowo problem występuje również w trybie awaryjnym. I dzisiaj sprawdziłem w trybie czystego rozruchu - problem dalej się pojawia. Widzę, że problem prawie nie do rozwiązania ;p