Eksplorer.exe zapycha procesor na 100% użycia

Witam.

Proszę o pomoc, od razu się przyznaje, że jestem zielona w te klocki.

Wszystko działa OK, ale gdy używam eksplorator windows (explorer.exe) i przenoszę pliki (głównie zdjęcia)

między folderami czy zmieniam nazwę zdjęć po kilku minutach wszystko się strasznie muli i menadżer podaje, że procesor używany jest w 100%.

Wcześniej (przed formatowaniem zdarzały się problemy z filmami, teraz nie ma problemów).

Nawet gdy zamknę eksplorator windows to procesor nadal jest w 100% zajęty aż sie wkurzam i uruchamiam ponownie laptopa. Wszystko chodzi strasznie wolno.

Antywir - ESET nie wykrywa żadnych nieproszonych gości.

Tutaj dodałam loga z HiJackThis: http://wklejto.pl/81971

Miałam to w maju i dysk był formatowany. Ale od kilku dni znowu to się pojawiło.

Czy możecie pomóc i podpowiedzieć jak można to poprawić?

Pozdrawiam

PS.

w podglądzie operacji systemu pojawia się komunikat

System zdarzeń podaje komunikat

błąd źródło: SideBySide zdarzenie 32 lub 59

plik błędu: sxs.dll

(windows XP HE + SP 3 )

Spróbuj tak: wejdź w menadżer, zakończ proces explorer.exe potem na górze menadżera w plik, nowe zadanie (uruchom), wpisz explorer. Jeśli wyskoczy błąd, to wpisz: C:\WINDOWS\system32\explorer (jeśli masz na innym dysku folder WINDOWS to zamień literkę C na dysk, w którym masz ten folder). Mi też tak się zdaża, ale nie wiem bo ja mam Windows 7. Często to się dzieje przez jakieś aplikacje, które bezlitośnie “odbierają” nasz najważniejszy explorer :slight_smile: Log hijackthis nie wskazuje żadnych błędów, więc może jak nie pomoże moja rada, to może ktoś inny na to odpowie. Powiem, że ja się znam na tym 70%, ale taki problem to nie wiem. Podałem tylko swój sposób. Dobra bo się rozpisałem :slight_smile: