Witam. Od lat gram w grę fishdom na emulatorze Memu. Po ostatniej aktualizacji gra się nie uruchamia. Inne gry działają dobrze. Nie wiem czy to odpowiedni dział do takiego pytania, ale w dziale gry funkcja „nowy temat” jest nieaktywna. Próbowałam już wszystkiego. Pisałam nawet do google play i do playrix. Google skierował mnie do Playrix, ale oni piszą tylko po angielsku i nic z tego nie rozumiem. Bardzo mi zależy na tej grze, bo urozmaicała mi czas na emeryturce.
Wypróbuj inny, np Bluestack.
Gorzej jak gra chamsko ukrywa postęp (mnie 5 lat gry w PvZ 2 poszło w kilka minut i nie da się ich odzyskać z Gry Google Play ani synchronizacji EA Play).
Już próbowałam i nic z tego. Próbowałam kilka innych emulatorów. Dodam, że jak pobrałam apk z innego źródła niż google play i próbowałam ją zainstalować, to otrzymałam komunikat „cannot be installed in the current environment, are you sure to create Android 7.1 (64bit)? It may take some time, please be patient”. Nie znam angielskiego, ale otworzył mi się nowy Memu. Niestety znów jakiś błąd i znów się zamknęło. Próbowałam nawet pobrać starszą wersję gry. Zainstalowałam ją, otworzyła się, ale znów wymusiło aktualizację, której nie da się uruchomić.
Ps. Postęp gry mam zapisany na Facebooku.
Do tłumaczenia użyj DeepL Translate: The world's most accurate translator - bardzo ładnie i zrozumiale tłumaczy, ewentualnie wklej co Ci odpisali. Pisz do nich i jak Ci coś odpiszą to wklej na forum.
Możliwe, że w nowsze wersje gry nie działają pod emulatorami, czasami celowe ograniczenie producenta a czasami problem z emulatorem. Np u mnie po aktualizacji Bluestacks sporo aplikacji przestało działać. Sprawdziłem Fishdom u siebie na Bluestack- Uruchamia się, pojawia się zielone logo ‘playrix’ i gra od razu się zamyka (może dlatego że mam wersję dla HyperV, czyli trochę inna niż standardowa).
Jakiś komunikat się pojawia czy po prostu po uruchomieniu nic się nie dzieje?
Właśnie tak samo dzieje się u mnie. Pojawia się ekran ładowania. Potem znika i komunikat „Gra przestała działać”.
Odnośnie korespondencji z Playrix, to mam tylko to co przysłali tłumaczone przez google.
Oto treść:
Cześć Beata,
Dziękuję bardzo za kontakt! Nazywam się Vivian i przykro mi słyszeć, że masz problem. Aby to naprawić, potrzebujemy aktualnych danych z Twojej gry, więc czy możesz przesłać nową prośbę?
Czy mógłbyś zgłosić nowy problem z ekranu ładowania gry (poprzez ikonę koła zębatego)? Aby dokładniej przyjrzeć się problemowi, potrzebujemy bardziej szczegółowych danych dziennika z Twojego urządzenia.
Ja - > Wiem, że wersja 6.83.0 spowodowała ten problem. Nie wiem o jakie ustawienia chodzi.
Jak wspomnieliśmy wcześniej, cofnijcie się za pomocą nowego problemu w grze, abyśmy mogli uzyskać dostęp do dzienników gry i przyjrzeć się problemowi.
Ja - > Jak mam się “cofnąć do nowego problemu”? Jak mam uzyskać dostęp do dzienników? Szkoda, że nie ma opcji pomocy w języku polskim. To tłumaczenie jest bardzo lakoniczne.
Dzięki za wiadomość! Bardzo przepraszam za problemy z grą
Po pierwsze, oto, co możesz wypróbować:
Wyłącz urządzenie, uruchom je ponownie i ponownie otwórz grę
Jeśli problem będzie się powtarzał, usuń grę, uruchom ponownie urządzenie i ponownie zainstaluj aplikację. Nie martw się, nie wpłynie to na Twoje obecne postępy
Otwórz grę i upewnij się, że wszystko wróciło do normy.
Proszę daj mi znać, jak to idzie! Miłego dnia
Cześć
Czy możesz wysłać nam nowe żądanie z poziomu gry na Twoim urządzeniu, abyśmy mogli uzyskać dostęp do dzienników Twojego urządzenia i usunąć Twoje dane?
Możesz to zrobić, uruchamiając grę na swoim urządzeniu i dotykając opcji Ustawienia. Mała ikona „koła zębatego” jest dostępna zaraz po uruchomieniu gry w lewym dolnym rogu.
Następnie wybierz dowolny artykuł z dowolnego tematu, na przykład „Na żywo”, odpowiedz „Nie” na pytanie, czy ten artykuł był pomocny.
Ja - > Jak mam otworzyć opcję “Ustawienia” gdy gra w ogóle się nie uruchamia!
I ostatnia wiadomość:
Dziękujemy za kontakt! Wygląda na to, że grasz na emulatorze. Niestety może to być przyczyną problemów technicznych, o których wspomniałeś.
Rozważ zainstalowanie oficjalnej wersji gry z obsługiwanej platformy
I tu adres strony sklepu.
To tyle. Przyznasz, że to jak gadanie do obrazu. Tłumaczenie kulawe. Wersji angielskich nie znalazłam. Usunęłam je. Strona sklepu do pobrania wersji na PC nie działa, tzn. nie da się z niej pobrać gry.
Dziwi mnie to, że wcześniej przez parę lat mogłam grać na emulatorze, a teraz nie. Pamiętam, że kiedyś też miałam taki problem, ale wtedy zmieniłam emulator. Miałam Bluestacks, a zainstalowałam Memu i gra działała.
Ps. O tym, że gram na emulatorze informowałam ich w pierwszej wiadomości.
Niestety z emulatorami bywają właśnie takie problemy. Co możesz zrobić? Jeżeli koniecznie chcesz grać na PC i to jest dla Ciebie rozrywka warta zainwestowania paru złotych, to kup jakiś tablet (może inni doradzą jaki, w rozsądniej cenie), zainstaluj na nim grę a następnie połącz się do niego z komputera PC, tak aby grać na tablecie zdalnie (są do tego różne programy, część płatnych część darmowych)
Vysor z tego co wiem jest dobry, piszą że nadaje się do gier, ale to czy czas reakcji będzie zadowalający to trzeba samemu sprawdzić.
Czyli grę będę miała uruchomioną na tablecie, a grać będę mogła na PC? Zależy mi na graniu na komputerze, bo mam słaby wzrok jak wszystkie babcie … ha …ha … i na tablecie czy telefonie nic nie widzę. Ta gra nie wymaga szybkości tylko myślenia, to może będzie dobrze.
Pomyślę o tym. Bardzo dziękuję za pomoc.
Pomyśl. Jakiś czas temu toczyła się tu podobna dyskusja w sprawie obsługi telefonu z PC Mirroring telefonu na PC czym to zrobić
Może się uda. Mam telefon Samsun Galaxy Note 10.
Do Samsunga masz Samsung Flow
- Samsung Flow | Apps - The Official Samsung Galaxy Site
- Czym jest i jak korzystać z Samsung Flow? | Samsung Polska
może wystarczy ta aplikacja i telefon, a tablet nie będzie konieczny
Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.