eMule dlaczego ID LOW :|


(Fortun15) #1

Na numion wyszlo cos takiego http://www.republika.pl/x_team/emulek.jpg

mam zewn ip a ID, i nie wiem dlaczego ale mam caly czas LOW :

eD2K Network

Status: Podłączony

IP:Port: Nieznany

ID: 8228715

Low ID

Co mam zrobic zebym mial id high? :frowning:

Proszę o szybką odp :frowning:


(Ryan) #2

Może masz po drodze Proxy?


(system) #3

jaki masz internet ?? (neo, radiówka, kablowe,itp


(Fortun15) #4

Mam kablowke, łacze 96 KB/s


(system) #5

spróboj sie skontaktowac z administratorem twojej sieci i zapytaj go czy nie moze ci przekierowac mulka na jakis port ale czy to ci przeszkadza w ściaganiu?? czy co?


(Pb121) #6

A możę poprostu masz firewalla??...albo service pack 2 - wnim tez jest przeciez firewall...podaj wiecej informacji albo wal na gg:]


(Fortun15) #7

Mam zainstalowanego service packa 2, ale zapore mam wyłączoną.


(Damian) #8

Zerknij tu:

http://forum.dobreprogramy.com/viewtopi ... ght=highid

http://forum.dobreprogramy.com/viewtopi ... ght=highid


(Fortun15) #9

Superrr tylko ze w jednym z tamtych postów jest napisane ze ten kto a zewnetrzny IP ten ID HIGH a ten kto ma wewn ma ID LOW

a podkreslam ze mam ZEWNETRZNE IP I MAM ID LOW

Może trzeba jakoś to skonfigurowac tylko jak :frowning:


(Damian) #10

To nie jest reguła.


(Fortun15) #11

Tak to co musze zrobic zeby uzyska high?


(Ryan) #12

Przede wszystkim - bez paniki. :slight_smile: Odpal muła i w konfiguracji przy wyborze portów masz test. Przeprowadź go i powiedz, czy przeszedł a jeśli nie, to czy wysypał się dla TCP czy UDP. :slight_smile:


(Fortun15) #13

Starting TCP connection test...

TCP test failed! UDP test will not be performed.

Connection test finished.

Results in detail:

TCP connection test failed.

It was not possible, to establish a TCP connection to your eMule.

Other users will only be able to connect to you with the help of a server, resulting in a low ID for you. While eMule still works, this will give you several disadvantages. Therfore it is highly recommended to solve this problem.

How to resolve port problems... Something is interfering with your network communications. There are two main reasons for this:

If you are using a firewall, ensure that your firwall don't block the required ports! You might need to set a rule to allow the ports to be available.

If you use a router, make sure that your router forwards the required ports to your local IP!

You can find more details and guides here in the online help.


(Ryan) #14

To znaczy, że nie masz widocznego w świecie IP (wbrew temu co piszesz). Spróbuj zmienić numery portów w konfiguracji (+/-4). Możliwe też, że te konkretne porty blokuje Twój provider.