eMule v0.46a


(Bialy1) #1

Witam! Mam problem bo nie wiem jak skonfigurowac eMule! Mam neo 2048kb/s i nie mam firewalla! nie wiem jak ustawic porty przy konfiguracji... jak wpisuje np. 4662 i wciskam test to mi pokazuje sie

jak to ustawic... no i predkosci w konfiguracjach... moze ktos by u siebie zrobil i przeslal mi na poczte printscrn-a jak by co to bialy1@tlen.pl

Z gory dzieki!


(Duch) #2

masz Neo i nie masz firewalla, a masz zablokowane porty :? :? :?

jak podłączasz się do serverów to jakie ci przydziela ID :roll:

możesz sprawdzić po globusiku na dolnym pasku :!: strzałeczki są zielone czy żółte :?:


(Damian) #3

Poczytaj:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... &highlight

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... &highlight

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... &highlight


(Duda) #4

Tu masz konfiguracje eMule ze względu na rodzaj łącza:

http://p2p.info.pl/index.php?module=sub ... &pageid=42


(Piotrekjunior) #5

Ja mam żółte :? Co to oznacza ?? :?

P.S. czy warto zaktualizowac eMule do najnowszej wersji ?? (moja obecna wersja to-> eMule v0.44d)


(Przemock) #6

Spróbuj tak

Ustawienia -> Parametry Łącza -> Otwieraj te porty w wewnętrznym firewallu WinXP


(Duda) #7

Jeśli masz zółte to znaczy że masz Low ID gdybyś miał zielony to miałbyś High ID Low ID to znaczy że nie masz zewnętrznego ID :slight_smile:


(Piotrekjunior) #8

Juz mam zielone strzalki :smiley: :smiley: :smiley:

MOJ POST


(Bialy1) #9

wszystko fajnie ale do mojego lacza nie ma :slight_smile:


(boczi) #10

Na Neo 2048:

Pobieranie 256

Wysyłanie 32


(Duch) #11

boczi bez przesady :smiley: :smiley:

ja dałbym tak:

pobieranie limit: 128

wysyłanie limit: 24

ilość źródeł to tak max: 500


(Jarkis) #12

A co byście zaproponowali dla neo 128kb/s?


(Duch) #13

pobieranie: 16

wysyłanie: 6

źródeł: 200

ilość połączeń: 180

nie ściądać więcej niż 5 plików jednocześnie


(Jarkis) #14

Duchu kurna zastosowałem sie do twoich wskazówek i eMule ruszyło! Dzięki!

Proszę panów moderatorów o plusa dla ducha, bo ja nie mogę niestety go dać, ale wnioskuję!


(boczi) #15

Może to zrobić tylko założyciel tematu :wink:

Przecież jak mamy takie łącze, to trzeba próbować je jakoś wykorzystać... :slight_smile:


(Duch) #16

ale z drugiej strony mając takie łącze możemy swobodnie przeglądać internet i korzystać z eMule :slight_smile:

dlatego limit na 128 KB/s wystarczy w zupełności :slight_smile: to i tak baaardzo dużo jak na osiołka :lol:


(Jarkis) #17

Słuchaj, a nie wiesz jak przyśpieszyć pobieranie końcowej części pliku bo zostało całe "G" a transfer stoi w miejscu?


(Duch) #18

nie da się tego zrobić :lol: musisz czekać kolejce aż w końcu zacznie i skończy pobierać :slight_smile:

i jedna rada, masz Neo128 więc jeśli chcesz w miarę szybko ściągać coś na eMule to nie korzystaj ponad to z internetu 8)

TYLKO EMULE :!: i nawet najlepsze cFos nie pomogą :rotfl:


(Jarkis) #19

Dobra duch dzięki, dałeś mi naprawdę dużo cennych rad! Dam ci plusa przy innej okazji bo w tym poście nie mogę! Pozdro.