Epuls, ktoś wie jak ściągać zdjęcia?


(Boom 1942) #1

Oto mam taki mały problemik... potrzebuję pewnych zdjęć które mam na profilu EPulsa, a z powodu formatu nie mam na komputerze. Więc, szukam jakiegoś programu który pozwoliłby mi je ściągnąć na komputer.

Wiem, wiem to głupie pytanie, ale ja naprawdę potrzebuję tych zdjęć, sprawa jest bardzo pilna.

Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.


(Seba86mu) #2

Po prostu otwierasz zdjęcie na Epulsie, klikasz na nim prawym przyciskiem myszy i wybierasz: "Zapisz obrazek", bądź "Zapisz obrazek jako" i wskazujesz miejsce na dysku twardym, gdzie zdjęcie ma zostać zapisane.


(Rafallobocki) #3

@seba86mu Ty chyba nie masz epka bo nie wiesz, że tak nie idze zrobić :mrgreen:

@Slaash zrób może print screen i wykadruj w jakimś programie do edycji zdjęć :wink: czasem najłatwieszy sposób jest najszybszy :stuck_out_tongue: pozdro


(Seba86mu) #4

To dziwne, bo wchodzę na stronie głównej w najnowsze fotki, otwieram obojętnie jakie zdjęcie i zapisuje na dysku, w sposób, który opisałem wyżej :roll:

To samo jest, gdy wejdę na obojętnie jaki profil, wchodzę w jego zdjęcia i tak samo zapisuję na dysku.

P.S. Używam przeglądarki Opera 9.25


(Rafallobocki) #5

No dobra jaka masz przeglądarke ?

Jeśli chodzi Ci o miniaturki fotek to ja też bez problemu moge zapisać na dysk :smiley:

Jeśli jesteś taki dobry to spróbuj z tymi w normalnej wielkości :smiley:

@edit no gratuluje miałeś racje =D> właśnie zainstalowałem sobie opere i sprawdziłem, że działa :smiley: heh a IE 7 i Firefox mają zablokowaną tą funkcje :wink: pozdro


(Matrix) #6

Ja wiem!

Otwierasz źródło stronu (Crt+U) wyszukujesz fraze _l (podłoga+ L) i kopiujesz ten link ze zdjęciem i otwierasz go. i wtedy normalnie zapisujesz ^^


(Emzetforsuperstfor1337) #7

Mam lepszy pomysł! Wciskasz klawisz do robienia zrzutów ekranu, wklejasz do Paint'a i tam wycinasz ową fotkę i zapisujesz!

Szkoda, że epuls jest dla dzieci.


(Goodprogram) #8

przecież w ff też można sciągnąć fotki :roll:

otwierasz fotke ==> trzymasz na niej lpm ==> i przeciągasz na np. pulpit


(Boom 1942) #9

Dzięki wszystkim za dane odpowiedzi naprawdę mi to pomogło. :lol: :lol: :slight_smile: :slight_smile: :mrgreen: :mrgreen: =D> =D>