Equalizer do systemu PILNIE

Witam Jestem Fanem muzyki a jeszcze bardziej (techno)

Posiadam Kolumny niskotonowe i chciałbym z nich wydobyć głęboki BASS , korzystam z odtwarzacza WINAMP na którym ustawiłem equalizer na niskie tony ale to i tak za mało, na sterowniku od karty dźwiękowej także i nie ma efektu taki jak powinien być przy tej mocy głośników…

Jak ktoś ma taki program lub spotkał się kiedyś z nim to prosiłbym o nazwę, lub link.

Mój system to Win XP. . .

POZDRAWIAM :slight_smile:

Ja używam Windows Media Player 11 - tam jest taka opcja (zresztą nawet w wersji 9 i 10 też) “Ulepszenia -> Efekty SRS WOW” - włącz tą opcję, efekt WOW ustaw na zero, a TrueBass wg uznania (im więcej tym lepiej hehe :stuck_out_tongue: ), do tego “Korektor graficzny” ustaw na “Techno” lub oczywiście wg uznania, myślę, że efekty będą bardzo zadowalające :slight_smile:

Tylko że ja nie korzystam z tego odtwarzacza wogóle bo sie wiesza i jest ogoleni do kitu a mi chodzi o to zeby działał dla całego systemu … (oddzielny program KTóRY WSZYSTKIM STRUJE) :slight_smile: :smiley:

Z tym się nie zgodzę - mi działa super :smiley:

Z tym też nie, ale każdy używa to co lubi :slight_smile: ja osobiście parę razy “podchodziłem” do Winampa, ale nie przekonał mnie :wink:


Do ogólnego podbicia basów w systemie chyba nie ma nic innego niż sterownik Twojej karty, w każdym razie nie spotkałem takich programów. Jedynie mi przychodzi do głowy poszukać nowszego / alternatywnego sterownika, różne rzeczy w nich ulepszają :slight_smile:

już siedzę dwie godziny w Googlach i nic nie znalazłem … poczekam moze ktos iny znalazł jakąś rade co do mojego problemu 8)

Spróbuj może użyć dodatkowego equalizera do Winampa jakim jest DFX :slight_smile:

Znalazłem odpwiedź tzn program jeżeli kotś będzie szukał to polecam

SRS.Audio.Sandbox.v1.6.6.0 <— super efekt dzięki temu programowi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: POLECAM I POZdrawIaM!