ERA- podpisanie umowy na "kartę kredytową"

Witam,

Jestem abonentem sieci Orange już któryś rok -kończy mi się umowa no i zaproponowano mi przedłożenie umowy na takich zasadach że w Erze na starcie mam lepsze warunki,przeniósłbym nr z Tak Taka do abonamentu ( 1000 minut ze strefy - 600 SMS - 70 min do wszystkich -se k770 za 1 zł abonament za to wszystko 50 zł)

Jestem studentem ale nie mam podstemplowanej legitymacji (brak 1 egzaminu)dochodu nie mam.

Chcę ten abonament w sieci Era - wyczytałem,że można wziąć na kartę kredytowa - ok to mam kartę kredytowa na siebie karta Visa wydana przez Lukas bank a pani mi oznajmia ze nie da mi umowy na kartę kredytowa .Wiec jak to jest ktoś ma pojecie czy na ta kartę kredytowa mogę dostać telefon w abonamencie czy nie?

proszę o podpowiedzi.

Najlepiej zostań w TakTaku. Rozmowy coś koło 50-60 gr do wszystkich, sms 16 gr. Do tego pakiety do wyboru: 600 sms/100 mms za 6 zł lub 100 sms/25 minut do ery i na stacjonarne bez limitu czasowego. Po co pchać się w abonament. Nie masz dochodów. Dla telefonu za złotówkę? ha ha

operator ma swój wykaz kart na które możesz podpisać umowę,

napewno nie masz możliwości jeśli to jest tzw. karta kredytowa student - tego typu kart nie ma w wykazach.

ten telefon za 1 zł miałbym w tak tak fonie wiec nie wiem po co te hihy

będę przebywać teraz jakieś 500 km od rodziny i 1000 minut na stacjonarne bardzo mi się przyda to raz po drugie nie mam zamiaru bawić się w doładowania , kartę kredytową wyrobiłem jak pracowałem zawodowo i została mi wydana na podstawie otrzymywanych dochodów a nie jakaś tam karta student

na stronach ery jest tylko takie info:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslug … wykaz_kart

przenieś się do heji też jest Ery i jest owiele tańsza

no i moja karta ma ten napis

Uwaga: Dodatkowo musi być spełniony warunek, że na karcie nie występuje adnotacja o treści „ELECTRONIC USE ONLY”.

nie wiem co to im zmienia :frowning: