Eset smart security 8 wersje próbne

Witam, na wstępie chciałbym powiadomić, iż jestem całkowicie zielony w tych sprawach.

Proszę o udzielenie mi informacji na podany przeze mnie temat.

Jeżeli zamieściłem swoje pytanie w złym dziale to z góry przepraszam.

Chodzi o antywirus eset smart security 8, który posiada funkcję Anti-theft.

Czy, wersja próbna posiada dostępną taką funkcję ?

Czy, jeżeli użyję loginu i hasła do wersji próbnej na swoim komputerze nie włączając funkcji Anti-theft i ktoś inny użyje tego samego loginu i hasła na swoim komputerze dajmy dla przykładu w Warszawie i uaktywni funkcję Anti-theft, to może on zlokalizować jakoś mój komputer i zgłosić go jako skradziony, mimo tego, że nie uaktywniałem funkcji anti-theft  ?

Chodzi mi tutaj o sam fakt logowania na takie wersje próbne podane na różnych chomikach, czy to ma jakieś powiązanie między sobą ?

Jeżeli pytanie okazało się głupie, mimo tego proszę o zrozumienie i szybką odpowiedź.

 

Umieściłem tutaj drugi taki sam temat, gdyż uznałem, że poprzedni umieściłem w ciut złym dziale.

Ej gościu napisałeś dwa takie same tematy:

http://forum.dobreprogramy.pl/eset-smart-security-8-wersja-pr%C3%B3bna-t495737/

 

Wersja próbna posiada wszystko to, co jest w pełnej, tylko, że możesz jej używać przez 30 dni. 

Tak, wiem wspomniałem o tym na początku, proszę o udzielenie informacji na drugą część tematu :slight_smile:

Wg mnie jezeli uzyjesz swojego loginu i do tego odpowiednio silnego hasła… a ponadto odpowiednio zadbasz  o ich zabezpiecznie to nie ma możliwości aby ktos  cokolwiek zgłaszał za Ciebie.

Chodzi mi o te hasła i loginy aktywacyjne podawane na chomikach i różnych stronach np. username: Trial28348324 i hasło:z37423423423424 takie randomowe tu podałem.

wiecie że dużo ludzi takie wpisuje i potem ma się wersję próbną do któregoś tam dnia czy miesiąca prawda ?