Wczoraj wszystko było dobrze, jak zawsze na noc wyłączyłem modem & router, włączam rano a tutaj taki “babok”.
Co już zrobiłem:
wymieniłem przewód RJ 45
kabel sieciowy podpiąłem pod inne wejście na route’rze.
wielokrotnie resetowałem / wyłączałem i włączałem router i modem.
Ewidentnie jest coś nie tak z Archer C2, ponieważ kiedy połączę modem bezpośrednio z PC internet jest dostępny. Spójrzcie może coś przeoczyłem w przewodach?
Może zajechałeś zasilacz tym właczaniem/wyłaczaniem? Jak masz podpięte kabelki rouer nie sprawia wrażenia, jakby w kółko się ‘restartował’? Pocieszę Cię, że nowy router nie jest obecnie bardzo dużym wydatkiem a używane ‘chodza’ po 20-30zł.
1/ to, że jest zasilane nie oznacza, że ma poprawne zasilanie. To standardowa przypadłość urządzeń sieciowych domowych, że zasilacz nagle nie wydala prądowo.
2/ możliwe. Nie znalazłem, że przez wifi się łączysz.
3/ nie oznacza to, że zasilacz nie jest systematycznie ‘szokowany’. Wyłączanie/włączanie obniża żywotność sprzętu.
Jak ja bym diagnozował:
podepnij się proszę od ten router (mówisz, że wcześniej go resetowałeś przyciskiem resetu?),
Kwestia łączenia to jedno, ale te tańsze wifi nie obsługują prędkości powyżej 10 MB/S.
Serio? czyli wifi ma działać dzień i noc? wiesz jak by nie było cały czas emituje jakieś fale, nawet jeśli nic nie jest używane, a ja w tym pokoju śpię.
Na co zwrócić uwagę w wierszu polecenia ipconfig /all ?
Zrobiłem zdjęcie pierwszych wierszy. Poniżej są adresy fizyczne więc wolę ich nie upubliczniać
No nie wiem co Ci odpowiedzieć… jakbym miał taki MAC Twojej karty sieciowej (domowej), to pewnie bym sobie życie inaczej ułożył…
Dużo czasu poświęciłeś na wymazanie istotnych informacji, jak np. IP.
PS cały czas mówimy o:
odłaczeniu internetu
podłaczeniu się do routera Tp Link Archer C2
pokazaniu IP config.
Nikt nic nie zdziała z Twoim MAC karty sieciowej (jak bardzo się boisz, to go nie podawaj), ale adresy IP pokaż. Wszystkie adresy IP z ipconfig /all
EDIT: będziemy się porozumiewywać edytując poprzednie posty? To jakiś tajny kod? W czym jest problem, abyś podał informacje jakie Ci się wyświetliły na ekranie?
This will be going to make the user very optimistic while using the ethernet but not able to correct teh ip configuration so the router which they are using is not abkle to corecttly configure so netgear technical support will help yu in the querry part through the bet poart.