[Excel]Automatyzowanie pracy z potężnym plikiem


(Wieloiksiasty) #1

Znalazłem w sieci pewien zestaw słówek, coś w rodzaju słownika posortowanego tematycznie. Link.

Muszę teraz zebrać wszystkie słówka wraz z tłumaczeniami do kupy, czyli w jeden arkusz. Niestety ilość osobnych arkuszy, które są już tam stworzone dyskwalifikuje możliwość zrobienia tego ręcznie. :shock: Czy macie jakiś pomysł jak kazać excelowi skopiować wszystko co jest w dwóch pierwszych kolumnach, bez pierwszych wierszy do kupy?


(Fanboj O) #2

Eksportuj (lub "zapisz jako") z excela do jakiegoś pliku tekstowego lub .csv a potem ten plik tekstowy zaimpotuj do excela (pobierz dane zewnętrzne to się nazywało?


(Wieloiksiasty) #3

Gdyby to było takie proste to bym nie pytał... Niestety, Excel nie potrafi przemienić skoroszytu na plik txt, bo "wybrany format plików nie obsługuje wielu arkuszy". :-x