Excel - autozapis w innej lokalizacji

Witam. Podejrzewam, że pytanie mocno naiwne, jednak nie mogę sobie dać z tym rady. 

Chodzi o to:

W pracy mamy ogólny dysk i każdy może tam zapisać jakieś swoje rzeczy - ja potrzebuję folder z plikiem excel. Ale boję się, że ktoś mi go usunie. Czy mogę zabezpieczyć go przed usunięciem ( nie wchodzą w grę żadne dodatkowe programy, bo nie mam dostepów administratora)?

Ewentualnie - wymysliłam, żeby plik się autozapisywał w innej lokalizacji…ale mi to nie działa… pewnie źle ustawiam ścieżkę dostępu. A jak ktoś usunie oryginalny plik? 

 

help me:) 

Utwórz folder o nazwie np. “Windows assembly” i zapisz go w folderze np. Program Files. Folderu z taką nazwą raczej nikt nie usunie, bojąc się, że to jakiś folder systemowy :wink:

odkrywcze i może skuteczne:) ale ja to bym to autozapisywanie chciała uruchomic…

Tutaj została wpisana nowa ścieżka do autozapisu?

narzędzia–>opcje–>zapisywanie

Jeśli ścieżka poprawna to powinno działać. Jeśli wszelkie modyfikacje ustawień zablokowane, to trzeba porozmawiać z administratorem.

No to chyba ta ścieżka jest zła. Ja  mam office 2010. 

I tak :Lokalizacja pliku Autoodzyskiwania - tutaj wpisuję to gdzie ma się zapisywać?

domyślna lokalizacja pliku - tu wpisuję link do tego pliku na którym pracuję?

a co wpisać do : Lokalizacja serwerowych kopii roboczych?