Witam serdecznie! Właśnie tworzę tabelę ze spłatą rat. W pierwszej kolumnie mam tzw “data raty”. Kwestia jest taka: Płatność raty jest do 15tego każdego miesiąca, tj 2011.08.15, 2011.09.15, itd. Jaka powinna być formuła, by kopiując każdą komórkę w dół, Excel sam zmieniał ten miesiąc. A jak dojdzie do grudnia, a nastepnie będzie nowy miesiąc - styczeń, to automatycznie zmieni całą datę. Np. 2011.12.15, 2012.01.15:)
A mam pytanie odnosnie tej formuly… W tym wypadku jak wprowadze datę np 2012-01-31 nastepne miesiące przesuwa o caly miesiac, a co w wypadku gdzy np.luty ma 29 lub 28 dni. Są juz problemy…
wyglada to tak:
2012-01-31
2012-03-02
2012-04-02
a powinno byc:
2012-01-31
2012-02-29
2012-03-31
chodzi o to zeby uwzglednial kalendarz rzeczywisty. Jest taka mozliwosc??