Excel kopia zapasowa

Witam czy istnieje możliwość tworzenia w Excelu kopi zapasowej skoroszytu i zapisania jej w oddzielnym folderze. Napisze o co mi chodź mam plik skoroszyt w MS Exel w pliku są zapisywane zmiany chciałbym żeby co dziennie utworzyła się kopia tego pliku?

jest, możesz wybrać inny folder i zapisać tam plik jeszcze raz bez przeszkód

Nie o to autorowi chodziło. On chce proces zautomatyzować i szuka funkcji/metody/opcji najpierw w Excelu.

Dodatkowo twoja propozycja przełącza aktywny plik i można ją robić przed włączeniem Excela.

tak chcę proces zautomatyzować raz na dzień zrobić kopie i zapisać w osobnym folderze

Niby powinna być przy “zapisie jako”:

metoda odpada, kopia bazuje na jednym pliku

link “Więcej opcji:arrow_right:Narzędzia:arrow_right:Ogólne opcje:arrow_right: do zaznaczenia “Zawsze wykonuj kopię”.

Tłumaczenie “na oko” z angielskiego na polski (“Ogólne opcje” ~ “General Options…”).

obraz

obraz

obraz

obraz

https://www.laptopmag.com/articles/automatic-backups-excel

Tylko czy kopii to nie będzie robić za często np. co otwarcie pliku.

Kopia jest robiona zawsze po zapisie w tej samej lokalizacji co skoroszyt plik , niema możliwość zmian zapisu kopi, i plik kopi jest nadpisywany a ja wolałbym aby był co dziennie robiony nowy

1 polubienie

Hmm, to może harmonogramem zadań przy logowaniu.

A liczbę kopii danego dania przy dużej ilości logowań ograniczyć np. w skrypcie .cmd?

Datę raczej będzie można bez problemu spróbować dodać do pliku - https://community.spiceworks.com/topic/235930-batch-script-copy-file-and-append-ddmmyy-to-output.


Jak potrzebujesz tego np. na GNU/Linux to może ktoś ci doradzi coś podobnego z Cronem i plikiem bash?

niestety ale system operacyjny jaki wchodzi w grę to tylko Windows

Witam, Może jakiś program do kopi zapasowej załatwi sprawę, A lbo program do automatycznej synchronizacji folderów:). Pozdrawiam