Excel - problem ze zliczaniem nadgodzin

Witam

Mam przygotować arkusz kalkulacyjny wyliczający nadgodziny. Problem napotkałem przy zliczaniu nadgodzin (50). Nominalny czas pracy to 8 godzin dziennie. Firma płaci w dni powszednie tylko 50 za nadgodziny. W weekendy 100.

KARTA EWIDENCJI CZASU PRACY.xls

http://www13.zippyshare.com/v/81029607/file.html

Tak bardzo na szybko. Najłatwiej byłoby sprawdzić czy dany dzień wypada w weekend czy nie za pomocą funkcji DZIEŃ.TYG (pomijam kwestię innych świąt które sa ustawowo wolne od pracy).

Jeżeli dany dzień wypada w weekend a czas pracy jest większy niż 8 godzin, nadgodziny obliczasz wg. stawki weekendowej, w przeciwnym przypadku jeśli czas pracy jest większy niż 8 godzin nadgodziny obliczasz wg. stawki standardowej.

Dni tygodnia i święta załatwiłem przy pomocy VB i funkcji wyboru komórek po kolorze. Tzn dni wolne od pracy są szare i liczą się według kolorów.Problemem jest zliczanie wszystkich nadgodzin w dni powszednie. Czyli wszystko >8.

Sprawdź ten sposób:

http://www.goldenline.pl/forum/1940866/ … -powyzej-8