Excel - widoczna i ukryta zarazem kolumna

Witam

Czy jest możliwość aby na ekranie była jakaś kolumna widoczna a w wydruku bez ciągłego usuwania jej i wstawiania rzecz jasna jej nie było.

Przykład.

Mamy kolumnę A,B,C,D. Chcę widzieć je wszystkie na ekranie ale w wydruku chcę aby był układ taki A, B, D obok siebie.

Czy coś takiego istnieje, jak tak to jak??

Jeśli istnieje coś podobnego to proszę o info.

Pzdr.

Nie musisz żadnej kolumny usuwać po prostu zaznacz ją i ukryj. Tak jak tutaj opisujesz kolumnę C ukrywasz drukujesz bez niej i w każdej chwili możesz ją odkryć.

A jak zrobić aby ukrytej kolumny nie można było odsłonić??

Chodzi o to, że wysyłając plik excela blokuję całą jego zawartość i general nic nie można zrobić. Ale odsłonić kolumnę niestety tak. Jak to zablokować całkowicie również możliwość odsłonięcia kolumny mimo że w opcjach jak ustawiam hasło na arkusz zaznaczam wszystkie możliwe opcje??