Excel - zamykanie okien

Witam.

Kieruję zapytanie, bo jakoś nie mogłem wyszukać rozwiązania mojego problemu. Chodzi mi o to, czy w Excel’u 97-03 możliwe jest wyłączenie (albo ustawienie gdziekolwiek), aby zamykając jedno okno Excel’a nie zamykały się pozostałe ? Na magazynie znajduje się komp, z którego korzysta kilka osób. W momencie, gdy pootwierane są okna np. z raportami i znajdzie się spedytor, który wydrukuje dokumenty przewozowe i zamknie swój arkusz, automatycznie Excel zamyka wszystkie. Można jakoś temu zaradzić ? Zdaję sobie sprawę, że można skorzystać z niżej położonego krzyżyka, ale nie wszyscy są doinformowani i odruchowo korzystają z tego “głównego”. Dziękuję z góry za wszelkie sugestie.

bodajże w starych wersjach Excela jest pod przyciskami do głównego okna zamykania przyciski do zamykania danego arkusza.

excelud.jpg