Explorer.exe się nie uruchamia


(Woligmeat) #1

Witam.

Mam problem z procesem explorer.exe który się nie uruchamia przy starcie systemu, próbowałem już chyba wszystkiego.

 

 

To są logi:

 

Addition: http://wklej.to/UklCR

Extras: http://wklej.to/KZu1s

FRST: http://wklej.to/4dBv1

Shortcut: http://wklej.to/kVLbb

OTL: http://wklej.to/izBkR


(kokoxD) #2

Może na początek kilka pytań:

  1. Czy da się właczyć explorer.exe ręcznie?

  2. Czy istnieje taki plik?

  3. Czy nie instalowałaś ostatnio jakieś nakładki na system?

  4. Uśuń pliki z rozrzerzeniem .ini z pulpitu


(Woligmeat) #3
  1. Explorer.exe da się włączyć ręcznie ale tylko gdy zaznaczę, żeby zostało włączone z uprawnieniem administratorskim.

  2. Istnieje taki plik.

  3. Jest to czysty system Windows 8.1 bez żadnej nakładki.

  4. Nie ma na pulpicie plików z takim rozszerzeniem.


(kokoxD) #4

Chmmm, może tak czy w trybie awaryjny explorer się włączy?


(Chamlet) #5

Tak jak wyżej kolega napisał, tryb awaryjny. Możesz tez kartę grafiki odinstalować i dociągnąć przez update systemu, każda czynność bym resetował kompa.


(Woligmeat) #6

W trybie awaryjnym włącza się normalnie Explorer.exe


(Atis) #7

Jaki program zainstalowałeś przed wystąpieniem problemu?

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

Winlogon\Notify\igfxcui: igfxdev.dll [X]
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 0
Startup: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Uninstall SafeKey RunOnce.lnk
Startup: C:\Users\damia_000\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Uninstall SafeKey RunOnce.lnk
Startup: C:\Users\Gość\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Uninstall SafeKey RunOnce.lnk
Startup: C:\Users\Tomek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Uninstall SafeKey RunOnce.lnk
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-424623211-1924325050-2391375278-1001 -> {9F387576-F5B7-456A-ADD9-83794B261BE2} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-424623211-1924325050-2391375278-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> {9F387576-F5B7-456A-ADD9-83794B261BE2} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-424623211-1924325050-2391375278-1017-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> DefaultScope {9F387576-F5B7-456A-ADD9-83794B261BE2} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-424623211-1924325050-2391375278-1017-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> {9F387576-F5B7-456A-ADD9-83794B261BE2} URL = 
BHO: No Name -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> No File
BHO-x32: No Name -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> No File
Handler: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - No File
Handler: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - No File
Filter: application/x-mfe-ipt - {3EF5086B-5478-4598-A054-786C45D75692} - No File
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.google.com/", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403516260&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403519336&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403544002&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403544764&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403545743&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403692438&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403719263&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403778656&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1403854512&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1404027235&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1404055575&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1404062297&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1404102892&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1404103902&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://istart.webssearches.com/?type=hppp&ts=1404119649&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B", "hxxp://www.istartsurf.com/?type=hp&ts=1408703644&from=amt&uid=TOSHIBAXMK3265GSX_21ESD4B7BXX21ESD4B7B"
C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Pobierz i uruchom ShellExView

x64: http://www.nirsoft.net/utils/shexview-x64.zip

Wyłącz (Disable Selected Items F7) wszystkie wpisy podświetlone na różowo i zrestartuj komputer.