Fallout 2 Tworzenie Postaci

Mam problem z tworzeniem postaci poniewaz nie wiem jaki wspolczynnik jest najwazniejszy a jaki mniej wazny… Plz o pomoc!

No to zależy czy chcesz grać postacią inteligentną i przejśc grę głównie gadając, czy może przypakowanym “mutancikiem” albo też czymś pośrednim :wink:

Najlpeiej kombinować wtedy gra wygląda zupełnie inaczej przez co można grać kilkanaście razy i gra się nie nudzi :smiley:

jak w walce turowej to ważna jest zręczność(czy coś takiego) odpowiada za ilość punktów akcji siłka to wiadomo no i szczęścia mniej niż 15 mieć nie można bo lipa z trafianiem potem może być dodaj też w wytrzymałość

Ja zawsze ustawiałem siłę na 8 (po zdobyciu Power Armora i tak skacze ona do 10). Natomiast dawałem na maxa zręczność i wytrzymałość. Percepcję maiłem zawsze na poziomie 7-8. Jak mi brakowało punktów do rozdzielenia to zmniejszałem szczęście do 2 i charyzmę do 4 (później najwyżej korzystałem z perka by móc mieć więcej towarzyszy). Acha… Na początku gry można też sobie wziąć super perka, że kosztem procentów we wszystkich współczynnikach i mniejszej ilości procentów przy awansach każda z głównych cech rośnie o 1.

szczęścia bym nie zmniejszał a jeśli lubisz bawić się w handlowanie to nie zmniejszaj charyzmy ja mam takie staty jak mam i wydają mi się dobre (na starcie oczywiście)

siła 8

percepcja 8

energia 9

charyzma 4

inteligencja 5

zręczność 10

szczęście 5

a talenty ( jak kto woli to umiejętności) to gifted i bruiser

Wolałbym postac pakero goscia ktory trafia brutala… Ale tez z charyzma

I jakie umiejetnosci wybrac dla niego? Moja dziedzina to bronie ciezkie.

to bierz w ciężkie a z profitów to bierz tego koksa na obrazku(dodaje 2 siły ale odejmuje 2 punkty akcji to wtedy dobrze jest mieć 10 zręczności) energii 8-9 charyzmy 5 styknie a percepcja spada od leczenia się tym szajskim proszkiem jak chcesz na początku troche expa to możesz próbować leczyć się sam swoimi umiejętnościami(pierwsza pomoc i leczenie)

Siła nie ma znaczenia większego przy operowaniu ciężką bronią. Siła odpowiada za udźwig, czyli ewentualnie można więcej amunicji nosić przy sobie, ale to nie ma wpływu na obrażenia zadawane.

ciężka broń szybciej zużywa amke i dużo waży więc siła jest ważna zresztą żeby jeszcze porządny pancerz do tego dorzucić to udźwig musi być :wink:

Jestem niepelnosprytny (metafora) wiec napiszcie dla kazdej cechy ile jej dac proooosze… :slight_smile: