Fallout 2 Tworzenie Postaci


(Calina 723) #1

Mam problem z tworzeniem postaci poniewaz nie wiem jaki wspolczynnik jest najwazniejszy a jaki mniej wazny... Plz o pomoc!


(inż. Piniol) #2

No to zależy czy chcesz grać postacią inteligentną i przejśc grę głównie gadając, czy może przypakowanym “mutancikiem” albo też czymś pośrednim :wink:

Najlpeiej kombinować wtedy gra wygląda zupełnie inaczej przez co można grać kilkanaście razy i gra się nie nudzi :smiley:


(m89) #3

jak w walce turowej to ważna jest zręczność(czy coś takiego) odpowiada za ilość punktów akcji siłka to wiadomo no i szczęścia mniej niż 15 mieć nie można bo lipa z trafianiem potem może być dodaj też w wytrzymałość


(system) #4

Ja zawsze ustawiałem siłę na 8 (po zdobyciu Power Armora i tak skacze ona do 10). Natomiast dawałem na maxa zręczność i wytrzymałość. Percepcję maiłem zawsze na poziomie 7-8. Jak mi brakowało punktów do rozdzielenia to zmniejszałem szczęście do 2 i charyzmę do 4 (później najwyżej korzystałem z perka by móc mieć więcej towarzyszy). Acha… Na początku gry można też sobie wziąć super perka, że kosztem procentów we wszystkich współczynnikach i mniejszej ilości procentów przy awansach każda z głównych cech rośnie o 1.


(m89) #5

szczęścia bym nie zmniejszał a jeśli lubisz bawić się w handlowanie to nie zmniejszaj charyzmy ja mam takie staty jak mam i wydają mi się dobre (na starcie oczywiście)

siła 8

percepcja 8

energia 9

charyzma 4

inteligencja 5

zręczność 10

szczęście 5

a talenty ( jak kto woli to umiejętności) to gifted i bruiser


(Calina 723) #6

Wolałbym postac pakero goscia ktory trafia brutala… Ale tez z charyzma

I jakie umiejetnosci wybrac dla niego? Moja dziedzina to bronie ciezkie.


(m89) #7

to bierz w ciężkie a z profitów to bierz tego koksa na obrazku(dodaje 2 siły ale odejmuje 2 punkty akcji to wtedy dobrze jest mieć 10 zręczności) energii 8-9 charyzmy 5 styknie a percepcja spada od leczenia się tym szajskim proszkiem jak chcesz na początku troche expa to możesz próbować leczyć się sam swoimi umiejętnościami(pierwsza pomoc i leczenie)


(system) #8

Siła nie ma znaczenia większego przy operowaniu ciężką bronią. Siła odpowiada za udźwig, czyli ewentualnie można więcej amunicji nosić przy sobie, ale to nie ma wpływu na obrażenia zadawane.


(m89) #9

ciężka broń szybciej zużywa amke i dużo waży więc siła jest ważna zresztą żeby jeszcze porządny pancerz do tego dorzucić to udźwig musi być :wink:


(Calina 723) #10

Jestem niepelnosprytny (metafora) wiec napiszcie dla kazdej cechy ile jej dac proooosze… :slight_smile: