Fatalny update Steama


(Norbertkrajewski) #1

Wczoraj wieczorem miał miejsce update platformy Steam. A co po nim? Mi się zawiesił komputer, a po restarcie okazało się, że nie mogę stworzyć serwera (pamięć nie może być "read") w Counter-Strike: Source, a mój kolega w ogóle nie może odpalić żadnej gry korzystającej ze Steamu. Ktoś jeszcze ma podobny problem?


(Edgarmks) #2

U mnie ze Steamem jest wszystko ok. Moze masz pirata (non-steam) ?


(Norbertkrajewski) #3

Nie, nie, 100% oryginał. Zaczęło się po wczorajszej aktualizacji. Nie mogę tworzyć serwerów (gra się wywala), a kumpel (też oryginał) w ogóle odpalić CS'a.


(Patricko) #4

Trzeba poczekac.

Nie tylko Ty masz takie problemy.

Napewno zaraz bedzie nowy update ktory to naprawia.


(Norbertkrajewski) #5

Uff, przyznam szczerze, że trochę mnie uspokoiłeś, bo reinstalacja tego wszystkiego i pobieranie uaktualnień mi się nie widzi. ;]


(Patricko) #6

Sam obecnie nie moge sie polaczyc z wiekszoscia serwerow poniewaz nie zostaly zaaktualizowane.

W tym wypadku trzeba poczekac :slight_smile:


(Norbertkrajewski) #7

A sprawdź czy możesz założyć serwer do gry z botami i czy Ci się nie wykraczy gra przy zakładaniu.


(Ford Fokus) #8

Mi też się porąbało conieco :smiley: Nie moge z botami grać :/, i do niektórych serwów sie nie da wbić, eh...


(Norbertkrajewski) #9

No to dobrze. :smiley: Znaczy, nie jestem sam. :stuck_out_tongue: BTW: rotfl GIF.


(Magik) #10

BTW gifa usunąłem ze względu na zawarte w nim wulgarne słownictwo (to nic, że po angielsku - akurat te słowa większość rozumie).


(Ford Fokus) #11

Heh szkoda, pasował do topica :smiley: :smiley: :smiley: