Fifa 08- sparingi problem

Witam, jestem dość początkujący w fifa 08 i chciałbym sobie pograć z kumplem w grze wieloosobowej. Wymieniliśmy sie nickami i IP i sie dodaliśmy i jak chce ktoś sie połączyć z druga osobą to wyskakuje nieudana próba połączenie

Masz legalną wersję? Nie blokuje jakiś firewall wam?

Przedstawiam dziś sposób podłączenia się między dwoma graczami poprzez numer IP.

Podkreślam iż nie trzeba mieć żadnego konta na EA sport oraz nie potrzeba oryginalnej Fify (oczywiście propagujemy zakupienie oryginalnej wersji Fify)

Na początku musimy się dowiedzieć czy posiadamy zewnętrzny numer IP (w przypadku gdy posiadasz neostrade, netie chello)

Jeśli nie posiadasz zewnętrznego IP również możesz grać w fife z przeciwnikiem, warunek jest taki, że nie możesz być gospodarzem… Jeśli zdarzy się sytuacja gdy obydwojga nie macie zewnętrznego IP należy ściągnąć hamachi (program który tworzy wirtualną sieć)

_ Język w grze niema znaczenia, jeden gracz może mieć Angielską wersje, drugi polską, gra połączy, ale jedynym warunkiem jest przełączenie ligi w bok, później już normalnie można wybrać zespół. _

Gdy uruchomimy grę należy przejść do opcji:

73pftr5.gif

Następnie należy wpisać swoją nazwę i ją potwierdzić wybierając OK

Jeśli będziesz gospodarzem gry należy podać przeciwnikowi swoje IP. Gdy już umówicie się na gg popularnym “gogo” czyli w tym momencie zaczniecie się podłączać należy zmaksymalizować włączoną grę i kliknąć gospodarz…

72jek5e.gif

W przypadku gdy nie jesteś gospodarzem musisz poprosić przeciwnika, aby podał ci jego IP. Gdy je poda przepisujesz je klikając na nowy i wypełniając pola IP i nazwa przeciwnika. Następnie potwierdzasz klikając IP.

Po tym zdarzeniu IP gracza bedzie widniało na liście po prawej stronie, należy go wybrać i w momencie gdy gospodarz klika na swym komputerze “gospodarz” ty musisz kliknąć “połącz” i oczekiwać na wybór drużyny.

Mam nadzieję ze mój FAQ komuś pomoże i na dłuższy czas zatrzyma sie na PubFifa

Pozdrawiam