FIFA 17 Nieprawidłowa licencja

Witam dziśaj zakupiłem nową fifę 17 i odkąd ją zainstalowałem niemogę ją odpalić przyczyną jest cytuje Nieprawidłowa licencja kod przyczyny = Missing DLL: (MFPlat.DLL) error 0xC1

forum.PNG

 

Skontaktuj się z pomocą techniczną Origin, opisz problem itp. 

Próbowałeś przeinstalować produkt ?

tak

 

Przeinstaluj komponent Visual C++ Redistributable (powinno być to dostępne gdzieś na nośniku w postaci pliku vcredist_X64 lub vcredist_X86 - dla 32-bitowego systemu operacyjnego).

Gdzie kupiłeś grę lub sam kod?

Podaj chociaż system operacyjny.

windows 7 mam 

 

kupiłem wersje pudełkową

 

Jestem całkiem zielony w tych sprawach więc niewiem jak to się robi mógł byś raźniej

Raźniej o tej porze ? Spróbujmy … Wkładasz płytę do napędu, otwierasz eksplorator, w polu wyszukiwania wpisujesz: vcredist_x64.exe (lub jeśli masz system 32-bitowy - vcredist_x86.exe), jeśli wyszukiwarka plików namierzy lokalizację - to klikasz go dwa razy (czyli uruchamiasz program instalatora) i klikasz zgodnie z tym co ci się pokaże na ekranie.

Jeśli jednak nie namierzysz tych plików na nośniku z grą - to będziesz musiał ściągnąć je z internetu. Np.: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679

 

zrobiłem to i nic nadal to samo 

 

Sprawdź czy w Dodaj/Usuń programy masz  Visual C++ Runtime, sprawdź czy Windows nie wymaga pobrania jakichś aktualizacji, i na koniec - uruchom ponownie klienta Origin, wybierz Fife17 i użyj opcji Napraw (względnie przeinstaluj grę).

Aha - oczywiście zakładam optymistycznie, że komputer i system spełniają wymagania gry ?

Tak spełniają a i jeszcze jedno morzę być przyczyną to że wyłączyłem w opcjach jak wgrywałem nowy system wszystkie aktualizacje windows 7 bo zamuliły mi pc ?

 

 

Brak Media Foundation. Niestety Origin = DRM

 

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=aee1c16a-373a-4249-bbe9-4284b779f9c1

 

Zainstaluj to. Masz W7 Wiec najlepiej wersja 64bit.

helpnie ktoś