Fifa 18 nie działa, komputer się restartuje

Witam,może ktoś będzie w stanie mi pomóc?Kupiłem Fifę 18 i niestety w żaden sposób nie mogę jej uruchomić.Próbowałem niektórych sposobów znalezionych w necie i nadal nic.Po włączeniu “Graj”,gra niby się włącza,pojawia się Ronaldo,wybór języka,logo EA,potem napis “wciśnij Start lub Spację”,wciskam,po czym jest napis “wczytywanie” i po chwili komputer się wyłącza i restartuje.Komputer spełnia minimalne wymagania (sprawdzałem programem Can you run it),więc chyba gra powinna działać.
Dane komputera:
Producent Medion MT14 [MT742G]
Procesor Intel Core i5-2400 4x3,1GHz LGA 1155
Prędkość procesora 3,1 GHz
Ilość rdzeni proc. - 4
Ilość wątków proc. - 4
Karta graficzna Nvidia ZOTAC GeForce GTX 570 1,28GB/ 2xDVI,D-Sub,HDMI
DDR5 320 bit
SSD 256 GB SSD 2,5’ SATA III
Rodzaj pamięci komp. DDR3 SDRAM
Pamięć RAM 8GB [2x4GB] DDR3
Windows 10 Home
Dodam,że nie znam się na komputerze,używam go tylko do korzystania z internetu w sumie,w gry też się nie bawię,więc proszę o wyrozumiałość w tłumaczeniu:)
Może problemem jest to,że w ustawieniach gry mam DirectX 11,a w dxdiag mam 12?

Nie chcę wprowadzać cię w błąd ale ta karta nie spełnia minimalnych wymagań FIFA 18.
FIFA potrzebuje przynajmniej 2GB VARAM i trochę wydajniejszego GPU.

Minimalne obsługiwane karty graficzne: NVidia GeForce GTX 660 (4116) 2 GB

1 polubienie

Kurde…To dlaczego w tym Can you run it wyszło że komputer spełnia minmalne wymagania?
Do tego pytałem znajomego który ogólnie orientuje się w tych sprawach i powiedział że gra bez problemu będzie działać…

To nie jest żadna wyrocznia. Najpierw czytaj minimalne wymagania producenta potem weryfikuj je ze swoim zestawem komputerowym. Możesz spróbować obniżyć detale, rozdzielczość itp. Może wtedy ruszy.

To w takim razie po co korzystać z tego programu skoro wprowadza w błąd?
Widziałem że wiele osób radziło żeby z niego korzystać,więc tak zrobiłem.
Ok,spróbuję obniżyć ale znając moje szczęście nic z tego:(