Film z kompa na tv


(MrAsusrp6) #1

chcialbym ogladnac film z kompa na tv ale nie wiem jak ustawic w karcie gr

tv mam podpiety do karty

karta GF MX 440

stery 6,1,7,7

prosze o porady

a tu scren z karty http://img152.exs.cx/img152/2075/screnzkarty0es.png

i jeszcze jedno przy tych ustawieniach widac w tv allplayera ale niema w oknie odtwarzacza filmu a na monitorze jest ?? :frowning:

jak mozecie to prosze na gg bedzie szybciej


(system) #2

Tyle razy juz o tym bylo...

Poczytaj :arrow: tutaj


(MrAsusrp6) #3

dzieki za pomoc teraz dziala :smiley: ale bez napisow ????


(system) #4

Z napisami mam do dzisiaj problem, wtedy nikt nie da艂 jasnej odpowiedzi...

Tyle, 偶e ostatnio nie mam czasu na filmy wi臋c da艂em sobie z tym spok贸j...


(Zbych ) #5

Wydaje mi sie 偶e bez TvToola sie nie obejdzie bo ja mam tak膮 sam膮 karte i 偶eby by艂y napisy to musze za艂ancza膰 tvtoola kiedys nie mia艂em problem贸w z napisami i by艂em bardzo oporny co do tvtoola a偶 w koncu dosta艂em jaki艣 film i napisy na ekranie tv nie chcia艂y sie pokaza膰 cho膰 na monitorze by艂y a do tvtoola sie ju偶 przyzwyczai艂em.

PS. a ju偶 sobie przypomnia艂em dlaczego tego tvtoola u偶ywam kiedy艣 mia艂em takie bardzo proste kodeki zainstalowane i starsze filmy chodzi艂y na nich a potem nowsze filmy zaczeli kompresowa膰 nowszymi kodekami i by艂em zmuszony te nowe kodeki zainstalowa膰 jak je zainstalowa艂em to straci艂y mi sie napisy na tv, tvtool rozwi膮za艂 problem.


(Duch) #6

je偶eli nie ma napis贸w to w zak艂adce Wideo Pe艂noekranowe ustaw sobie urz膮dzenie pe艂noekranowe na monitor czyli podstawowe urz膮dzenie wy艣wietlania (jako艣 tak) !!


(MrAsusrp6) #7

co9s tu jest nie tak juz sam nie wiem co zadne z naszych zabiegow nie przyniosly skutku tzn czesciowo bo mam obraz na tv ale nie mam nadal napisow moze jeszcze ktos doda jakis watek -poczekam


(system) #8

U偶yj programu AlLPlayer kt贸ry pobiera i wy艣wietla napisy z film贸w !!

Skoro b臋d膮 widoczne na Twoim Minitorze to te偶 musza by膰 widoczne na TV

Pozdro..


(MrAsusrp6) #9

wlasnie tego uzywam i kiszka ....


(Damian) #10

ZobaczTU i TU


(MrAsusrp6) #11

wiec mam tak i nic

1 http://img153.exs.cx/img153/6341/nview6re.png

2 http://img153.exs.cx/img153/7601/pelnoekranowe2vl.png


(Duch) #12

URZ膭DZENIE PE艁NOEKRANOWE USTAW NA EKRAN PODSTAWOWY teraz uruchom film i wczytaj napisy... na monitorze nie b臋dziesz mia艂 nic poza filmem, wszystkie "operacje" wykonuj na ekranie TV! !!


(MrAsusrp6) #13

juz prawie dobrze tylko nie widz calych liter poprostu czesc ucieklo na dol jak sobie z tym poradzic


(Duch) #14

jak to na d贸艂 :roll: :?

mo偶e wystarczy przeci膮gn膮膰 do g贸ry :roll: myszk膮 lub kursorami :roll:


(MrAsusrp6) #15

na tv myszka sie nie da nic zrobic poprostu mam od gory gruby czarny pasek tak jak w filmie panoramicznym


(Duch) #16

mo偶e masz poki膰kane ustawienia w odtwarzaczu :roll:

aspect ratio i te sprawy...


(Roktar) #17

:stuck_out_tongue:

ZAINSTALUJ NAJNOWSZY DETONATOR

i b臋dzie po sprawie nie kombinuj


(MrAsusrp6) #18

jaki detonator moze jasniej ?


(boczi) #19

Chodzi艂o o najnowsze sterowniki do karty graf.


(Damian) #20

Najnowsze pod xp znajdziesz tu: http://www.nvidia.pl/drivers/winxp_2k_66.93.php