Filmy otwieraja sie w malym oknie


(Kristof1515) #1

mam all player2.3 klitemegacodec pack i filmy otwoeraja sie w malym oknie a takze zacinaja sie... wczeesniej przed instalacja win bylo wszystko ok a teraz sie zacina..POMOCY! gg 11528106


(Lukaszk 89) #2

Może trochę więcej szczegółów?Podzespoły itp.


(Klossj23) #3

crisbylca, zakładam, że zainstalowałeś wszystkie potrzebne sterowniki ? (chipset, karta graficzna itd.).


(Kristof1515) #4

nom ja mam tylko stery do grafy geforce mx440 :expressionless: bo ja mam 2 kompy i na na drugim wszystko ok tylko z tym cos... :roll:


(Banan Pawel) #5

to że w małym oknie to nic ja miałem kiedyś problem z kodekami i filmy do góry nogami mi się wyświetlały :smiley:


(Kristof1515) #6

a ma ktos moze stery do monitora liteon S1770NSL? :wink: :mrgreen:


(Maxikazio) #7

To kwestia all playera - zmień na inny odtwarzacz!


(Kristof1515) #8

taa tylko ze jak otwieram w WMP to jest to sam w VLC tak samo otwieraja sie w malym oknnie i si scinaja;/ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


(Maxikazio) #9

W takim razie to chyba wina kodeków lub directx. Spróbuj odinstalować klite a zainstaluj ffdshow

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... w+20080320

Jak nie pomoże - upgrade directx


(Kristof1515) #10

zainstalowalem ffdshow i directa i to samo :evil: :frowning: moze to dlatego ze mam SP1? :mrgreen: