Firewall blokuje TeamViewer VPN

Witam.

Problem wydaje mi się prosty, ale jednak nie mogę go przeskoczyć.

 

Mam 2 komputery w różnych miastach które chciałem połączyć przy pomocy TeamViewer VPN przez internet.

Oba komputery działają pod kontrolą Windows 8.1, Eset Smart Security 8, oraz TeamViewer 10.

 

Krótko mówiąc, gdy Eset firewall jest włączony, VPN niby twierdzi że się łączy, dostaje wirtualne IP, jednak nie mogę go pingować ani połączyć się przez explorera w celu udostępniania folderów.

Wszystko działa bez problemu gdy całkowicie wyłączę firewalla na obu komputerach.

 

Oczywiście wyłączenie firewalla na stałe nie wchodzi w grę, a więc tutaj moje pytanie: Jakie porty/protokoły odblokować w Esecie na obu komputerach by działało VPN przez teamviewera?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Na pewno obydwa masz zainstalowane zgodnie z TeamViewer 9 Manual Remote Control , rozdział 6 The VPN connection mode ?

Tak.

Jak już wspominałem, wszystko działa tak jak powinno gry wyłączę firewalla.

Cholerka, nie doczytałem tego fragmentu, czas spać… :wink: Skoro bez FW działa, to masz winnego - sprawdź na jakich portach chodzi ten VPN i odblokuj na FW.

Właśnie o to mi chodzi. Nie mogę znaleźć jakie porty i jakie protokoły muszę odblokować.

http://serverfault.com/questions/626233/teamviewer-vpn-blocked-by-windows-firewall

Próbowałem odblokować port 80, 443, 445, oraz 5938 jednak nic to nie dało.

Wyłącz firewalla, połącz się na vpn  win +r :arrow: cmd :arrow:

netstat -a >> %UserProfile%\Desktop\netstat.txt

poczekaj aż polecenie zakończy swoje działanie - powinieneś mieć na pulpicie plik z listą użytych portów, jeśli nie znajdziesz konkretnych wrzuć ją na forum.