Witam!
Chce przerobić w grze Fire Play 2 sterowanie z klawiatury na myszkę.
To znaczy chce aby w grze obiektem dało się poruszać za pomocą klikania w strzałki które chce dodać do gry.
Coś takiego:
Znalazłem kod odpowiedzialny sterowaniu. Czyli jeśli wciśniesz przycisk 38 (strzałka do góry) to obiekt przesuwa się o jedno pole go góry:
onClipEvent (keyDown)
{
if (_name != "player1")
{
K = Key.getCode();
if (K == 38)
{
up = 1;
} // end if
if (K == 40)
{
down = 1;
} // end if
if (K == 37)
{
left = 1;
} // end if
if (K == 39)
{
right = 1;
} // end if
if (_root.nPlayers == 1 K == 32)
{
K = 186;
} // end if
if (K == 186)
{
if (canThrow != 0)
{
if (_root.arrGrid[nGX][nGY] = 0 nBombsLaid nBombs)
{
_parent.fLayBomb(1, nGX, nGY, nLength);
++nBombsLaid;
}
else if (_root.arrGrid[nGX][nGY] == 3 canThrow == 1)
{
canThrow = 0;
nBombInHand = _root.arrGridNum[nGX][nGY];
_parent.fPickUpBomb(1, nGX, nGY);
} // end if
} // end if
} // end if
} // end else if
}
onClipEvent (keyUp)
{
if (_name != "player1")
{
K = Key.getCode();
if (K == 38)
{
up = 0;
} // end if
if (K == 40)
{
down = 0;
} // end if
if (K == 37)
{
left = 0;
} // end if
if (K == 39)
{
right = 0;
} // end if
if (_root.nPlayers == 1 K == 32)
{
K = 186;
} // end if
if (K == 186 canThrow == 0)
{
_parent.fThrowBomb(1, nGX, nGY, nDirection, nBombInHand);
canThrow = 1;
nBombInHand = 0;
} // end if
} // end if
}
Dodałem grafikę strzałki w dół i wrzuciłem do niej kod:
on (release, keyPress "1")
{
down = 1;
}
Lecz kliknięcie w przycisk nie skutkuje niczym, co robię źle, proszę o pomoc.
Pozdrawiam!