[Flash] Jak zrobic sterowanie grafiką?

Witam!

Chce przerobić w grze Fire Play 2 sterowanie z klawiatury na myszkę.

To znaczy chce aby w grze obiektem dało się poruszać za pomocą klikania w strzałki które chce dodać do gry.

Coś takiego:

916dee160340.png

Znalazłem kod odpowiedzialny sterowaniu. Czyli jeśli wciśniesz przycisk 38 (strzałka do góry) to obiekt przesuwa się o jedno pole go góry:

onClipEvent (keyDown)

{

    if (_name != "player1")

    {

        K = Key.getCode();

        if (K == 38)

        {

            up = 1;

        } // end if

        if (K == 40)

        {

            down = 1;

        } // end if

        if (K == 37)

        {

            left = 1;

        } // end if

        if (K == 39)

        {

            right = 1;

        } // end if

        if (_root.nPlayers == 1 K == 32)

        {

            K = 186;

        } // end if

        if (K == 186)

        {

            if (canThrow != 0)

            {

                if (_root.arrGrid[nGX][nGY] = 0 nBombsLaid nBombs)

                {

                    _parent.fLayBomb(1, nGX, nGY, nLength);

                    ++nBombsLaid;

                }

                else if (_root.arrGrid[nGX][nGY] == 3 canThrow == 1)

                {

                    canThrow = 0;

                    nBombInHand = _root.arrGridNum[nGX][nGY];

                    _parent.fPickUpBomb(1, nGX, nGY);

                } // end if

            } // end if

        } // end if

    } // end else if

}

onClipEvent (keyUp)

{

    if (_name != "player1")

    {

        K = Key.getCode();

        if (K == 38)

        {

            up = 0;

        } // end if

        if (K == 40)

        {

            down = 0;

        } // end if

        if (K == 37)

        {

            left = 0;

        } // end if

        if (K == 39)

        {

            right = 0;

        } // end if

        if (_root.nPlayers == 1 K == 32)

        {

            K = 186;

        } // end if

        if (K == 186 canThrow == 0)

        {

            _parent.fThrowBomb(1, nGX, nGY, nDirection, nBombInHand);

            canThrow = 1;

            nBombInHand = 0;

        } // end if

    } // end if

}

Dodałem grafikę strzałki w dół i wrzuciłem do niej kod:

on (release, keyPress "1")

{

            down = 1;

}

Lecz kliknięcie w przycisk nie skutkuje niczym, co robię źle, proszę o pomoc.

Pozdrawiam!

No wg kodu Twojego, to postać pójdzie tylko do przodu/czy tam w bok o 1[j] :slight_smile:

No według kodu powinna ale nie przemieszcza się.

Co robię źle?