Folder na hasło - jak uratować dane?

http://imageshack.us/photo/my-images/52 … uurjk.png/

Witam!

Właśnie taki “śmieszny” błąd wyskoczył mi kilka dni temu. Jest to folder na hasło. Został założony na tym samym dysku na którym obecnie się znajduje ale owy dysk został odłączony kiedy to pojawiły się problemy z Win7 i system został postawiony na nowo. W może dwa dni po postawieniu systemu został podłączony dysk. Dodam jeszcze tylko, że jest to zwykły komputer stacjonarny a dysk jest po prostu zwykłym dyskiem (nie przenośnym). Hasło jest mi dobrze znane i jak widać wpisuje je poprawnie. Na screenie widać napis głoszący, że folder został odblokowany pozytywnie co by oznaczało, że powinien się pokazać, niestety nic takiego nie miało miejsca… Hasło zgodne, folder się nie pokazuje, a ważne dane mi zniknęły wraz z folderem. Dodam też, że nie jestem specem od informatyki. Stacja dysków mi nie działa w związku z czym nie mam zamiaru się bawić z windowsem live na płytę czy USB. :slight_smile: Jeśli stracę ten komputer czy cokolwiek się w nim spsuje to już po mnie. :wink: Usiłowałam zmienić też coś w notatniku, bo może tam znajdował się błąd, niestety… nawet przy najmniejszej zmianie gdy chcę ja tylko wprowadzić jedyny sposób zapisu pliku to nowy plik, w którym nic nie ma. :slight_smile: (nie miało to wcześniej miejsca :wink: )

Co mogę zrobić aby odratować te pliki? Proszę o szybką i możliwie jak najprostszą radę. :slight_smile:

Hmmm… To jest zwykły i to na dodatek źle napisany skrypt powłoki który udaje że coś robi. To coś niczego nie blokuje ani nie szyfruje.

Tylko, że wcześniej folder działał poprawnie. Co prawda, jak sprawdzałam w edytorze to do góry znalazł się jeden enter odstępu, którego nie mogę naprawić.

Spróbuj dostać się do niego przez coś innego niż eksplorator i tyle. Jestem w stanie się założyć że najbardziej zaawansowaną rzeczą którą ten skrypt potrafi to ustawienie atrybutów plików na ukryty.

Wrzuć może jego zawartość to się obejrzy co to robi.