Forlumarz Rejestracyjny z bazą Mysql

Witam!

Jestem grafikiem i z php nie mam wiele wspólnego, jednak dostałem wyjątkowo zadanie stworzenia forlumarza rejestracji korzystającego z bazy danych oraz czegoś w stylu panelu do wyświetlania tych danych… Sam stworzyłem coś takiego:

Formularz:

Pierwsze imię: 


Drugie imię: 


Telefon stacjonarny: 


Telefon komórkowy: 


Fax: 


E-mail: 


strona WWW:

Skrypt wrzucający do bazy:

<?

$username="user";

$password="pass";

$database="basename";


$nip=$_POST['nip'];

$pesel=$_POST['pesel'];

$phone=$_POST['phone'];

$mobile=$_POST['mobile'];

$fax=$_POST['fax'];

$email=$_POST['email'];

$web=$_POST['web'];


mysql_connect(localhost,$username,$password);

@mysql_select_db($database) or die("Nie znaleziono bazy danych");


$query = "INSERT INTO dane VALUES ('','$nip','$pesel','$phone','$mobile','$fax','$email','$web')";

mysql_query($query);


mysql_close();

?>

No i coś nie działa… Hmm Generalnie chodzi o to żeby osoba wpisała swoje dane, dane mają się pojawić w bazie danych a później przy pomocy jakiegoś skryptu/strony (Nie mam pojęcia jak to zrobić) admin mógl wejść, będą wyświetlały się imiona i nazwiska a po kliknięciu wyświetli się reszta informacji o osobie…

Nie wiem czy jest to duży problem, sam z php nie mam nic wspólnego nie potrafie tego ocenić, w zamian mogę zająć się topem na strone lub stworzyć design…

Z góry dziękuje za pomoc…

  1. sprawdzaj sobie, czy w ogóle się połączyłeś z bazą

  2. utworzyłeś sobie odpowiednią bazę i tabelki na localhoscie? bo to tak jakbyś wrzucał dane “do nikąd”

  3. zawsze czytaj jakie Ci błędy wyrzuca

EDIT: sorki, popatrzyłem pobieżnie. W formularzu musisz w ogóle zdefiniować takie cuś jak

, tak samo w pliku PHP musisz sprawdzać, kiedy te dane ma wrzucać do bazy, czyli w Twoim przypadku zmieniasz button na

Potem tylko

if(isset($_POST['send']) {

//teraz łaczysz sie i wrzucasz dane

}

co do inserta, to może zajść konieczność zadeklarowania dodawanych pól: