otoz w wordzie mam liste kilkuset adresow email zapisanych jako jednolity tekst oddzielonych tylko ;
jak teraz zrobic zeby word lub excel sam posortowal te adresy w jedna dluga kolumne?
otoz w wordzie mam liste kilkuset adresow email zapisanych jako jednolity tekst oddzielonych tylko ;
jak teraz zrobic zeby word lub excel sam posortowal te adresy w jedna dluga kolumne?
marcin2102 , nazwij proszę temat konkretnie, i popraw błędy - na forum używamy polskiej pisowni. Inaczej wyciągnę konsekwencje. Przeczytaj proszę ten temat. poradnik-uzywania-forum-zakladanie-edycja-tematu-t394978.html#p2536992
Zaznacz cały tekst następnie
(w MS Word 2007), Wstawianie, rozwijasz Tabela i klikasz “Konwertuj tekst na tabelę”. Tam zaznaczasz sobie ile masz mieć kolumn (nie wiem czy masz tam tylko adresy czy jeszcze jakieś dane), separator powinien sam wykryć że to “;” jeśli nie wykrył to sam wstaw i klikasz OK.
(w MS Word 2003 i wcześniejsze) podobnie tylko zamiast Wstawianie wybierasz Tabela i dalej już sam znajdziesz.