Forza Horizon 4 - reklamacja

(DeVertus) #1

Witam. Gdzie można zgłosić reklamację gry zakupionej przez Sklep Microsoftu?
A może ktoś już doszedł jak uruchomić grę Forza Horizon 4?
Czytałem o problemie, że uruchamiając grę, przez chwilę włącza się logo gry, potem znika i koniec reakcji. Do dziś nie ma sprawdzonego rozwiązania, albo się nie doczytałem, a problem trwa od Forzy Horizon 3. Ktoć coś pomoże? Gra kupiona dzisiaj, Windows 10 aktualny, antywirus i zapora systemowe.

(panicagaming) #2

Wyłącz tryb gry?

(DeVertus) #3

Jaki tryb gry? Gdzie? Co? Jak?

(panicagaming) #4

Wchodzisz w ustawienia systemu i jeden z kafelków to tryb gry. Wejdź w niego i wyłącz.

(DeVertus) #5

Wyłączyłem. Zero zmian. Nadal pokazuje się logo, znika i nic potem się nie dzieje.

(panicagaming) #6

A w podglądzie zdarzeń w kategorii “aplikacje” pokazuje Ci jakiś zapis na temat gry, zaraz jak Cię wywali ?

(DeVertus) #7

a gdzie szukać tej opcji?

(DeVertus) #8

jeśli chodzi o dziennik aplikacji i usług to wszędzie jest zero

(~MacG) #9

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10558/microsoft-store-returning-items-bought-for-exchange-refund

(DeVertus) #10

to jest jakieś nieaktualne… nie ma czegoś takiego jak “Żądaj zwrotu” :frowning:

(DeVertus) #11

360 zł poszło się… :frowning: :frowning: :frowning:

(deton24) #12

Wpisz w Google:
“poradnik na crashe forza horizon 4”
Problem może występować min. na kartach Creative i AIM.

Generalnie z tego, co wiem, ze zwrotami MS nie robi problemów.

(panicagaming) #13

A dziennik systemowy? Jeśli masz od dłuższego czasu problem to próbowałeś zainstalować na czystym nowym systemie?

(DeVertus) #14

Ja naprawdę czytałem w necie na temat problemów z tą grą i wiem, że jak ktoś ma taki błąd jak ja to jest w martwym punkcie. Żadne reinstalacje systemu i inne bulbulatory. Czytałem prawdopodobne przyczyny - u mnie tam wymienione rozwiązania nic nie pomagają. Naprawdę napisałem tu posta w ostateczności. Dlatego jeśli do dziś nie stworzyli złotego środka, to nie ma co mi wmawiać, że czarne jednak jest białe. Po prostu niektórzy tak mają z tą grą i już. Mam GeForce 940M 2 GB, 8 GB DDR3, i5-5200U. Jeszcze pomyślę nad Xboxem, bo na szczęście gry można dzielić, ale raczej zdecyduję się na zwrot jak pojawi się taka opcja. Jak nie to idę do siedzimy zrobić im awanturę.

(lordjahu) #15

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10558/microsoft-store-returning-items-bought-for-exchange-refund

(DeVertus) #16

no właśnie o to chodzi, że nie mam takiem opcji jak żądaj zwrotu… napisałem to wyżej…

(lordjahu) #17

No to się pospieszyłeś z zakupem.

(DeVertus) #18

Zakupiłem 8 lipca i nie mam opcji zwrotu… Może to jakoś później się pojawi ta opcja?

(~MacG) #19

https://support.microsoft.com/pl-pl/contactus/

Im dłużej czekasz tym większe szanse że stracisz czas który przypada na zwrot. Zapytaj u źródła i wszystkiego się dowiesz.

(deton24) #20

Skoro czytałeś o wszystkich rozwiązaniach problemu w moim temacie, to zakładam że również zaktualizowałeś system do najnowszej kompilacji 1809, lub już ją masz.
Jeśli nie, proszę zajrzyj do niego.

Do tego zaktualizuj sterowniki do karty dźwiękowej. Najpierw ze strony producenta notebooka, potem producenta karty.
W razie problemów, podaj pełny model.

Z tamtejszych rozwiązań wspomnę jeszcze o zmianie rozdzielczości i częstotliwości próbkowania w ustawieniach dźwięku w panelu sterowania i o wyłączeniu ulepszeń dźwięku.
Więcej szczegółów znajdziesz w poradniku po moim nicku.

Generalnie dałbym sobie spokój po wypróbowaniu tych wszystkich zabiegów, dopiero w momencie, gdy natrafisz na instrukcję o zainstalowaniu wirtualnej karty dźwiękowej, i użyciu jej w grze jako domyślna. Programem, przekierowujesz ten dźwięk na swoją kartę.
Możliwe, że z jakiegoś powodu jest niekompatybilna, ale możliwe że nowe stery i/lub 1809 naprawią problem.