Mam problem z przeglądarką Internet Explorer. W momencie gdy korzystam z poczty e-mail, komputer się zawiesza i nie mam możliwości pobierania wiadomości i w ogóle zostaje utracone połączenie z internetem i nie mogę wejść na żadną stronę. Co mam robić?? Przesyłam log z Hijack: http://www.wklejto.pl/26058 Gdy przeskanowałem komputer antywirusem Symantec dodało do kwarantanny dwa pliki:
ten niby program jest nie stworzony przeze mnie i widziałem go tylko gdy włączyłem opcję: pokaż ukryte pliki i foldery. Rozmiar tego pliku 10,3 kB i nie można go uruchomić, bo posiada taką ikonkę - białe pole z niebieskim obramowaniem. A raportu z ComboFix’a nie mam, gdyż nie umiem wyłączyć Symantec’a, gdyż nie ma takiej możliwości i pole wyboru jest szare, a obok tego pola jest kłódka. Gdy uruchomiłem ComboFix’a, to wyskoczył komunikat, że na własne ryzyko wykonuję uruchomienie tego programu i anulowałem gdy zapytał mnie o “Zrzeczenie się gwarancji na oprogramowanie”. Nie wiem co teraz robić… Dzisiaj już nie mam możliwości nic zrobić, bo wychodzę z pracy. Miałem też ogrom zajęć więc przepraszam za taką zwłokę z odpisywaniem. Proszę o wskazówki, a na pewno jutro się zajmę na nowo tym działaniem.
Dziękuję!
– Dodane 12.02.2009 (Cz) 15:10 –
A gdy wykonałem log z Hijack, to nie miałem podłączonego pendrive’a, podobno wykazało jakiś program niepożądany.
Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.