Galeria w Bootstrapie

Witam!

Tworzę na własne potrzeby niezbyt skomplikowaną stronę w Bootstrapie. Jestem totalnym amatorem w tej kwestii, więc korzystam z gotowego szablonu i metodą prób i błędów staram się jakoś to spersonalizować. Natrafiłem na następujący problem - chcę zrobić tak, aby po kliknięciu w button “ZOBACZ” otwierała mi się mini galeria, w której będę miał ze dwa-trzy obrazki. Chciałbym, żeby nie przenosiło mnie to nigdzie, żeby działało jak na allegro choćby (http://allegro.pl/konsola-ps4-500gb-uzywana-i5936494447.html <- wrzucam link dla zobrazowania). Jest to możliwe do zrobienia w miarę bez bólu zębów dla laika? :slight_smile: Pozdrawiam

.button.thumb.png.dcf66402874cc621f4642fc

Wrzuć sobie np http://www.jssor.com/bootstrap/bootstrap-slider.html

Daj mu domyślnie display none, po kliknięciu dodaj czarnego diva jako tło ( z z-index większym niż tym od strony), i pokaż zawartość tej galerii (z największym z-index)

Dziękuję bardzo :wink:

Hm a da się tam zrobić żeby z miniaturki mi się to powiększało do większego obrazka i wtedy odpalała się galeria? Bo chciałbym obok siebie umieścić kilka mniejszych obrazków, które będą odpalały osobne galerie.

Przecież slider to nie galeria i służy do czegoś zupełnie innego.

Na tyle ile poznałem bootstrapa nie przypominam sobie by efekt który chcesz uzyskać był możliwy do wykonania. Ale ogólnie da się tak zrobić, ale będziesz potrzebował napisać małą funkcję w JS lub jQuery oraz użyć thickboxa. Jedyne co będziesz musiał zrobić w JS to wyświetlić okienko z miniaturkami gdzie będziesz miał podgląd obrazków z linkiem do pliku w pełnych wymiarach i klasą na linku “thickbox”. Tym oto sposobem po kliknięciu będziesz miał wyświetlany obrazek w pełnym rozmiarze.

Gdybyś zrezygnował z przycisku zobacz i wstawił zamiast niego normalnie listę obrazków w tedy wystarczy tylko dodać na stronie thickboxa oraz odpowiednią klasę do linka.