Witam potrzebuje jakiegoś silnika graficznego 3d ale jakiegoś potężnego tylu havok czy cryengine.
Nie podawajcie proszę unity3d czy UDK.Najlepiej żeby był dobry potężny i dało by go rade pobrać chociaż w wersji trial z góry dziękuje.
Witam potrzebuje jakiegoś silnika graficznego 3d ale jakiegoś potężnego tylu havok czy cryengine.
Nie podawajcie proszę unity3d czy UDK.Najlepiej żeby był dobry potężny i dało by go rade pobrać chociaż w wersji trial z góry dziękuje.
Witam
Spytaj producentów od kart graficznych (wypasionych w USD)-HAVOK? itp. (nie za daleko mierzysz), hm :o
Pewnie naoglądał się filmów od CryEngine, jak tam łatwo wszystko wyglądało… A wcale tak nie jest. Wątpie czy ktoś Ci taki silnik w ogóle da(może jakbyś był studentem w USA to byś dostał tego CryEngine’a). Słyszałem, że podobno CryEngine ma opublikować silnik CryEngine 1, ale jak na razie nic nie wiadomo.
MalyEdiPl W ogóle to nie tylko silnik, ale zarazem specjalistyczne oprogramowanie. Wyobraź sobie, jak bym chciał konstrukcje biblotek DirectX od Microsoft’u (chociażby w trialu), co by było. Ja bym wtedy je nazwał DirectY. Patent mam. Pozdro
wiem jak wygląda bo robiłem gry i nie od dziś jestem grafikiem tera swoją wiedzie i umiejętność chcę przenieś na game design a po zatem cryengies 3 wydali w wersji free ale tez jej nie mogę dostać:(
To skoro jesteś grafikiem i chciałbyś potworzyć coś dla gier to skorzystaj z różnych stron(warsztat.db), forum. Dołącz do jakiejś grupy tworzącej grę i będziesz robił to co lubisz
większość forum i ludzi tworzących gry(około 90%) to amatorzy od których nic nie zyskam.Więc wole ja głęboką wodę iść.(tak samo jak zaczynałem np z 3ds max to nie robiłem prostych figur tylko znaczyłem np od auta na start i tak nabyłem skilla)
HAVOK jest, ja bym to nazwał fizyką silnika (nie silnikiem fizycznym, bo fizyka w czasie rzeczywistym już była, chociażby biblioteki 3DX, Unreal E. itp., i dopiero wprowadzali poprawki pod konkretne programy, gry, w końcu sprzęt), przede wszystkim wykorzystuje go nVidia (tak jak PsyhX), Radeon trochę w tyle. A przede wszystkim ten “silnik” potrafi wykorzystywać DX11.
Aha dzięki z zaproszenie, być może skorzystam. Zapisałem sobie Ciebie
Pozdro.
P.S. Tak jestem programistą.
cryengines dopiero sierpień nie dam rady tyle czekać
Nie wiem na ile ten silnik jest zaawansowany i czy będzie spełniał (choć trochę) Twoje oczekiwania ,ale spójrz na polski Esenthel Engine
Jest jeszcze Source Engine. Co prawda trzebaby mieć którąkolwiek z gier Valve, ale przy darmowym Team Fortress 2 można się zainteresować. Podejrzewam, że do darmowej wersji dostępny jest również pakiet Source SDK, który pozwala na tworzenie na tym silniku.
Obserwatorpl , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku