Game engine

Witam potrzebuje jakiegoś silnika graficznego 3d ale jakiegoś potężnego tylu havok czy cryengine.

Nie podawajcie proszę unity3d czy UDK.Najlepiej żeby był dobry potężny i dało by go rade pobrać chociaż w wersji trial z góry dziękuje.

Witam

Spytaj producentów od kart graficznych (wypasionych w USD)-HAVOK? itp. (nie za daleko mierzysz), hm :o

Pewnie naoglądał się filmów od CryEngine, jak tam łatwo wszystko wyglądało… A wcale tak nie jest. Wątpie czy ktoś Ci taki silnik w ogóle da(może jakbyś był studentem w USA to byś dostał tego CryEngine’a). Słyszałem, że podobno CryEngine ma opublikować silnik CryEngine 1, ale jak na razie nic nie wiadomo.

MalyEdiPl W ogóle to nie tylko silnik, ale zarazem specjalistyczne oprogramowanie. Wyobraź sobie, jak bym chciał konstrukcje biblotek DirectX od Microsoft’u (chociażby w trialu), co by było. Ja bym wtedy je nazwał DirectY. Patent mam. Pozdro :smiley:

wiem jak wygląda bo robiłem gry i nie od dziś jestem grafikiem tera swoją wiedzie i umiejętność chcę przenieś na game design a po zatem cryengies 3 wydali w wersji free ale tez jej nie mogę dostać:(

To skoro jesteś grafikiem i chciałbyś potworzyć coś dla gier to skorzystaj z różnych stron(warsztat.db), forum. Dołącz do jakiejś grupy tworzącej grę i będziesz robił to co lubisz :wink:

większość forum i ludzi tworzących gry(około 90%) to amatorzy od których nic nie zyskam.Więc wole ja głęboką wodę iść.(tak samo jak zaczynałem np z 3ds max to nie robiłem prostych figur tylko znaczyłem np od auta na start i tak nabyłem skilla)

http://www.mepi.pl/blog/cryengine-3-sdk … rpnia.html

a od kiedy havok jest silnikiem graficznym?