Gasnący monitor w grach

W każdej grze im wyższą rozdzielczość (przy maksymalnej, czyli 1400x1050 trzeba restartować komputer) ustawię, tym więcej problemów z obrazem występuje (od migania po wyłączenie monitora). Np. Wiedźmin w ogóle mi się nie włącza, znika kursor, ekran robi się biały, zaczyna migać i pomaga tylko twardy restart. System był stawiany 5 dni temu, sprzęt jak w podpisie. Posiadam najnowsze sterowniki (próbowałem reinstalować dwukrotnie). Co może być przyczyną? Dodam, że zanim przesiadłem się na 64-bitowy system, w Viście HP 32 wszystko było ok!

Czyli, albo jakaś niezgodność/kompatybilność sprzętu z wersją 64 bit.

Lub zabawa sterami do karty grafiki.

Hm, to też raczej nie to… Przed reinstalacją pamiętam, że używałem 64-bitowca w World of Warcraft w 1400x1050 i wszystko było ok, teraz świruje. Może to wina najnowszej wersji sterowników do grafiki (z 20 grudnia)?