Gaszący się monitor i problem ze sterownikami do płyty


(Mateusz Golebiowski) #1

Witam

Od jakiegoś miesiąca mam pewien problem z monitorem> Jak włączam kompa to ekran jest czarny tak samo jak PC zrestartuje

i dopiero zaczyna łapać jak go porządnie walne i tutaj jest moje pytanie czy kineskop już siada a jeśli tak to czy da się to naprawić??

Teraz druga sprawa

Zainstalowałem od nowa system i nie wiem czy tak powinno być ale po instalacji sterowników do płyty głównej zainstalowały się urządzenia które się na nim znajdowały ale nie wiem czemu nie zainstalował sie IDE na dysk twardy. Może to wina Dysku który nie jest pod SATA tylko ATA ?? I czy to IDE jest potrzebne czy mogę się bez tego obyć no i nie wiem czemu prawie wszystko na płycie głównej mam sterowniki Windowsowkie a 1 pozycja z URZĄDZEŃ SYSTEMOWY ( oczywiście z właściwości Mój komputer) jest zainstalowana z płytki.

dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam


(Dybowski Filip) #2

Nowy monitor LCD można kupić już za 700zł, a co dopiero mowic o zwyklych crt zobacz choćby pod ten link:

http://www.allegro.pl/item299211765_mon ... x1200.html


(Mateusz Golebiowski) #3

Acha czyli muszę ciągnąć maksymalnie na tym monitorze ile sie da zanim nie uzbieram kasy na coś porządnego

A może ktoś odpowie na 2 pytanie ?


(Seba86mu) #4

Edge , pobierz i zainstaluj ten sterownik (Windows 2000/XP) - sterowniki do chipsetu Twojej płyty głównej. Po instalacji uruchom ponownie komputer.


(Mad Duck) #5

Nie grzeje się przy okazji ten monitor? Moja siostra ma coś takiego, że często jej gaśnie monitor. Trzeba go wtedy docisnąć z tyłu lub podnieść przodem i obraz wraca, ale zauważyłem że mocniej się grzeje niż kiedyś, chociaż w środku jest czysty i bez kurzu :wink: . Podobny motyw mieliśmy kiedyś z TVkiem. Ojciec zaniósł go do gościa, który bawił się w naprawę takich rzeczy i po kłopocie. Tylko kwestia ile cię to ma kosztować :slight_smile: Popytaj.

Co do drugiego pytania to IDE jest właśnie do ATA :slight_smile:


(Mateusz Golebiowski) #6

Dzięki seba pomogło a jeżeli chodzi o monitor to sprawdze jeszcze ale to są bardzo niepokojące objawy :expressionless: Cóż na razie będe na nim jechał puki działa Pozdro