Gdy ekran się wyłącza, laptop się zawiesza

Witam mój problem jest taki jak w temacie… gdy podczas nieobecności przy laptopie ekran się wyłączy w normalny sposób by zaoszczędzić energię, nie da się zupełnie nic zrobić, komputer na nic nie odpowiada, zawiesza się i nie reaguje, ekran jest po prostu czarny jakbym nic nie zrobił, ale wszystko chodzi(dysk, podświetlenie myszki,wiatraczki) - zostaje reset przyciskiem.(To samo gdy przełączę go w tryb uśpienia, przy próbie wznowienia - zawiesza się). Dłuższe odczekiwanie nic nie daje.

 

Laptop Dell Inspiron 3537

Specyfikacje:

 - Windows 8.1 oryginalny,

  • Procesor Intel Core i7-4500 1.80Ghz,

  • AMD Radeon 8800m,

  • 8 GB RAM,

  • DYSK TOSHIBA MQ01ABD100,

 

Wykonywałem już reinstalacje wszystkich sterowników, skanowałem komputer AVG + Malwarebytes, czyściłem rejestry WinThursterem, również naprawiałem CClenerem. Bałem się, że może to być dysk ale CrystalDisk nic nie pokazał. 

 

Jakiś czas temu pojawił mi się problem, że komputer nie wyłączał się w pełni i pojawiał się BSOD "DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL"więc wyłączyłem opcję szybkiego wznawiania i i użyłem WinThrustera do naprawy rejestru, co naprawiło problem.

 

Nie jest to oczywiście problem krytyczny ale naprawdę denerwujący, bardzo proszę Was o pomoc bo już naprawdę nie wiem co z tym zrobić.

PS. Szukałem podobnych tematów ale na TEN problem nigdzie nic nie znalazłem.

A zastanawiałeś się nad biosem? Może to jego sprawka?Może jest jakaś aktualizacja wypuszczona przez producenta? Sprawdzałeś?

Faktycznie, zupełnie o tym zapomniałem! Zaraz poszukam aktualizacji a jak to nie pomoże, chyba zajrzę do biosu i sprawdzę czy tam coś nie jest pozmieniane. Dam znać czy pomogło!

Witam,

 

pod tym linkiem znajdziesz najnowszy BIOS A12 - http://dell.to/1b9qnO4

Także WYŁĄCZ Fast startup ->

 

2iiz5vk.jpg

 

http://i60.tinypic.com/zufi91.jpg

 

http://i58.tinypic.com/2njggw0.jpg

Niestety, to nie pomogło, Biosa uaktualniałem, problem pozostał.

Opcję Fast startupa jak już pisałem wyłączyłem wcześniej.

 

W takim razie wyślij do mnie numer Service Tag, sprawdzę gwarancję i umówimy się na następne kroki.