Gdzie mogę kupić te karty graficzne do lapka

Jak w temacie. Znalazłem dwie karty graficzne, które chcę kupić osobno (ostrzegam, że nie znam się na tego typu rzeczach) - NVIDIA GeForce GTX 485M SLI i GTX560M. Nosz kurdę nigdzie znaleźć nie mogę na internecie. Jeżeli nie macie żadnych propozycji, gdzie mogę zakupić, to proszę o spis jakiś kart do lapka (tych z wyższych pułek), które można łatwo zakupić.

Cirmius ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Zacznijmy od tego, że nie w każdym laptopie możesz wymienić kartę graficzną.

To już się nad tym innym razem pomyśli. Pytanie zadane w wątku było inne.

http://www.ebay.com/sch/Computer-Compon … w=gtx+560m

Może nie do końca zrozumiałeś przekaz kolegi. Kart graficznych w laptopie nie podmienia się na inne, bo jest parę barier. Chłodzenie karty graficznej producent laptopa rozwiązuje indywidualnie i wsadzenie mocniejszego GPU burzy efekt. Złącz do kart grafiki jest kilka rodzajów (najczęściej MXM w 4 wersjiach, plus niestandaryzowane klony). Dorzuć do tego jeszcze blokady w Biosie (białe listy kompatybilnych komponentów i czarne listy niekompatybilnych). Wisienka na torcie: tzw. karta grafiki zintegrowana- wszystko jasne. Ale możesz mieć kartę grafiki zwaną potocznie niezintegrowaną, będącą kartą grafiki z własną pamięcią, ale faktycznie wlutowaną na stałe w płytę główną.

Odpowiadając na pytanie:

Karty grafiki do laptopów kupuje się najczęściej na eBay-u. Na Allegro czasem też się trafiają, ale wybór raczej mizerny.

Średnie modele kosztują od kilkuset złotych za wymontowane z padłych laptopów, do pobliża 1 000 złotych za oficjalniejsze części zamienne. Dużo drożej niż przeciętny PC-ciarz jest w stanie przetrawić.

Miłej podmianki :stuck_out_tongue: