Gdzie się podziało konto Administratora!

Cześć!

Chciałam utworzyć swoje konto na kompie i wszystkie moje dane w koncie Administratora znikły.Chciałam wrócić do tego konta i nie ma go…

Są dwa konta do wyboru “z moją nazwą” oraz “gość”-proszę jak wrócić do Administratora?!

Wszystkie moje ważne dane poznikały…zdjęcia…ojj ;(

(Gdy utwarzalam nowe konto-klikłam w komunikat o tym aby moje dane zostały zablokowane przed innymi użytkownikami-i chyba źle to zrozumiałam ;(

Proszę o pomoc!

Nie napisałeś jaki masz system. Domyślnie uważam, że XP. Twoje dane są w katalogu C:\Documents and Settings\Administrator. A jeśli chcesz się zalogować na administratora to w na ekranie logowania naciśnij ctrl+alt+delete, otworzy ci się okno logowania. Tam w użytkowniku wpisz administrator i hasło takie jakie miałeś wcześniej.

przeczytaj to co ci napiszę:Jak nic nie robiłaś na koncie Administratora i zrobiłaś(eś) konto swoje to konto administratora znika rozumiesz?

jakie okno logowania? ;(

owy katalog znalazłam

Sora, spróbuj nacisnąć dwa razy ctrl+alt+delete. Po włączeniu kompa powinien ci się otworzyć ekran logowania z użytkownikami do wyboru. Zamiast wybierać użytkownika naciśnij dwa razy ctrl+alt+delete i powinno otworzyć ci się okno logowania (pyta o użytkownika i hasło). Jeśli po włączeniu komputera od razu wchodzi ci na użytkownika (masz pulpit i tak dalej) wyloguj się i powinien pojawić ci się ekran logowania i tam analogicznie do tego co wcześniej napisałem.

W tym katalogu co tobie podałem masz pulpit i moje dokumenty( dokumenty administrator) i tam pewnie są wszystkie poszukiwane dane :-]

Tak jak napisał mkwawa zaloguj się na administratora.

Start/Wyloguj. Potem trzy klawisze i logujesz się.

Jeśli Twoje dane są, kasujesz nowo utworzone konto i nie kombinujesz. System będzie się logował dalej na Admina.

taaak!

Pomogło!

mkwawa-dzięki serdeczne!!

uff…ale się najadłam strachu!

:smiley:

mozesz mi jeszcze powiedzieć jak “dobrze” założyć owo konto?

tak aby wszystkie dokumenty i ustawienia były z Administratora

thx!

Dokumenty wystarczy, że przekopiujesz z katalogu C:\Documents and Settings\Administrator (najlepiej katalog pulpit i pliki z katalogu Administrator - dokumenty) do katalogu

C:\Documents and Settings"nazwa twojego konta"

i powinny się pojawić na nowym koncie.

Odnośnie tworzenia konta nie ma zbytnio nic do ustawiania. Zależy czy chcesz aby to konto miało uprawnienia zwykłego użytkownika (są ograniczenia) czy administratora.

Ustawiasz to:

Prawy przycisk myszki na Mój komputer-> zarządzaj ->użytkownicy i grupy lokalne ->użytkownicy, następnie wybierasz użytkownika i w zakładce członek grupy dodajesz lub usuwasz profil(administrator lub użytkownik). Najlepiej to zrobić na administratorze.

Co do ustawień to nie jestem pewien o jakie tobie chodzi.