Gdzie udać się na studia?

Witam. :slight_smile: Obecnie jestem w 4 klasie Technikum Informatycznym o specjalizacji Grafika Komputerowa. :wink: Stoi przede mną wybór uczelni. Zdecydowałem,że będzie to uczelnia Informatyczna, interesuję się grafiką komputerową, tworzeniem layout’ów stron www oraz innych rzecz związanych z grafiką 2D. Uczę się przeciętnie ,z przedmiotów zawodowych posiadam jakąś wiedzę, jedynie z programowania przeciętnie. Oczekuję od Was propozycji uczelni. Pochodzę z Sieradza i chciałbym ,aby uczelnia gdzieś była blisko w moim regionie,a nie na końcu Polski. :stuck_out_tongue: Oczywiście ,żeby też poziom nie był wygurowany ,bo kiblować nie zamierzam. :wink:

Pozdrawiam. :slight_smile:

tylko po co kończyć taką z ‘nie wygurowanym’ :wink: poziomem?

Proponowałbym raczej celować w te lepsze. Sporo większych miast masz w podobnej odległości. Najbliżej Łódź, ale w sumie w promieniu 200 km masz też Wrocław, Poznań, Gliwice, Warszawę… masz w czym wybierać.

Może jakieś propozycje?:slight_smile: Nie chcę iść na studia jakieś mało znane,ale coś renomowanego. :slight_smile: Po prostu ,abym dał radę :slight_smile: Znacząco różni się np. poziom w Łodzi ,a we Wrocławiu?:slight_smile:

Aha, ok. Myślałem, że raczej szukasz Wyższej Szkoły Zmiany Wygaszaczy Ekranu w Krzakowie Dolnym, a to słaba opcja. Ja nie studiuję na polibudzie, więc nie wiem jakie są różnice pomiędzy tymi lepszymi uczelniami. Pewnie wszędzie lekko nie ma. Ja kiedyś rozważałem pójście na polibudę śląską, ale nie na informatykę. Patrz jeszcze jakie firmy są w miastach gdzie jest uczelnia, bo to zawsze jakieś staże i takie tam bajery pewnie łatwiej się zakręcić będzie (np. Google we Wrocku).

Porażająca logika :smiley:

Bareja miał tylko rozśmieszać, a został prorokiem.