Gdzie?Za ile? LAPTOP


(Jajcia) #1

Witam Was!Wlasnie zaczelam studia i juz po pierwszym tygodniu zorientowalam sie,ze bez komputera sie nie obejdzie:/ Dlatego postanowilam kupic sobie laptopa.Tyle ze,jak to na polskiego studenta przystalo-nie mam zbyt wielu fynduszy.Dlatego prosze Was o pomoc-gdzie i za ile,jak najtaniej oczywiscie kupie nowego laptopa.Funkcje jakie beda mi potrzebne to CD rom i mozliwosc podlaczenia do internetu.Musi miec po prostu programy typu PowerPoint,Word.Najlepiej byloby zmiescic sie w 1000....POMOZCIE!Czekam na Wasze rady! !!


(system) #2

Nowy laptop za 1000 złotych? Oj, będzie ciężko…


(lazikar) #3

Powiem ci że dobrze licząc jest to niemożliwe.

Uzywany owszem. :slight_smile:


(fiesta) #4

Sam 15 calowy panel LCD licząc lekką ręką warty jest ponad 500 zł a gdzie reszta :? :? :?


(adam9870) #5

Zobacz ten:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=66343920

Oraz ten:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=66114664


(system) #6

Słabizna okropna. No i używane ponadto…


(Canaletto) #7

Mówimy o EURO czy o PLN ? :lol:


(system) #8

Postawmy sprawę jasno. Nie masz najmniejszych szans kupić (droga legalną) takiego sprzętu. Mówisz także o oprogramowaniu (Word itp.), tutaj można to jeszcze zastąpić darmową alternatywą. Jednak sam sprzęt…Gdybyś dołożył drugi tysiąc, no może 1500, to owszem, mógłbyś sobie pozwolić na zakup nowego, całkiem dobrego laptopa. Ale w takiej sytuacji…


(Jajcia) #9

Sluchajcie,orientowalam sie w cenach laptopow i rzeczywiscie nie ma mozliwosci kupienia nowego calkiem dobrego do 1000zl…Wiec nie mam innego wyjscia jak tylko dodac te 500zl i kupic cos w miae dobrego i NOWEGO!

Znajdziecie jakas rade dla mnie?Chyba teraz bedzie latwiej…:slight_smile:


(Djmac) #10

Jak do tego 1500 dodasz jeszcze 1000 albo drugie tyle…wtedy kupisz dobry i nowy laptop ;] no chyba ze chcesz jakis przedpotopowy sprzet z procesorem ponizej 1Ghz… :?


(fiesta) #11

Zobacz od jakich cen zaczynają sie nowe laptopy i to bez żadnego oprogramowania lub na Linuxie.

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr … 95_0_0_0_0

Za 1500 to tylko używany gruchot.


(system) #12

Nie widzę tam mojego HaPeka… :lol:

Będę to powtarzał do znudzenia - trzeba szukać okazji!

Ewentualnie raty (albo i jedno i drugie)

W makro i hipermarketach raty na laptopy są zwykle nieoprocentowane.

To najlepszy i najszybszy sposób na kupienie notebooka.


(Rksi) #13

w Stanach jest pomysł na notebooka za 100 $, słownie sto dolarów. Ma zawierać najpotrzebniejsze rzeczy i ma być zasilany ręcznie, czyli korbką. Niestety, przeznaczony jest do celów edukacyjnych… w Afryce. (informacja za serwisem informacyjnym chip).


(fiesta) #14

rafksi jak Cie prosze zbastuj to nie dział na luzie :evil:


(Dod) #15

Ciezko bedzie o ile wogole nie mozliwe do znalezienia… a nie myslalas o np: sprzecie po leasingowym ?

Na nowy to juz trzeba wydac conajmniej 2200-2500 zl :confused: za mniej nie widzialem