Gdzie założyć konto w banku?

Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a chciałbym założyć konto, bo chce płacić w allegro szybciej(przelewem a nie na poczcie czy w banku)

Co byście poradzili? Gdzie warto/nie warto/jakie/ile to trwa/na co uwazac/czy to coś kosztuje itd

imo ing (sam niedawno tak wybrałem)

masz kartę za 7pln / mies (o ile nie wydasz 100zł tą kartą w danym miesiącu)

dzięki niej możesz se wpłacać (o ile masz wpłatomat w pobliżu) / wypłacać za darmo, przez neta przelewy za darmo

Jak założysz konto przez neta to ci przyjdzie kurier dhl z umową do podpisania, a potem po kilku dniach wysyłają ci pocztą kartę. Niecały miesiąc i masz konto z kartą. A jak w oddziale banku to tylko na kartę czekasz do 14dni.

Wg mnie najlepsza możliwa opcja :slight_smile: Jest jeszcze aliorsync (ten co go reklamują) :slight_smile:

W mBanku masz karte za 2zł jeżeli nie wydasz 100zł

Nie masz wszystkich bankomatów w mbanku :slight_smile:

//już znalazłem :slight_smile:

Mbank jest tańszy od reszty.

Alior sync nie ma zadnych opłat i zwrot 5% na allegro!

Jeżeli potrzebujesz konto tylko do płatności przez internet to masz całkowicie konto za darmo w MBanku

Sam kiedyś założyłem, używałem z rok czasu a teraz tak po prostu jest… może jeszcze kiedyś mi się przyda… nic nie trzeba opłacać więc niech sobie będzie jako takie zapasowe konto

Getin online: karta mastercard za darmo, wypłaty ze wszystkich bankomatów za darmo.

http://getinonline.pl/konto_swobodne

Widzę ing wypada dość słabo z tym 7pln za kartę :slight_smile:

Witam serdecznie

Przeczytaj dokładnie oferty , zwróć uwagę na gwiazdki i ich opisy by później się nie zdziwić że masz do zapłaty w danym miesiącu 15 zł za obsługę konta a miało być darmowe co do wyboru konta polecam artykuł ranking kont osobistych 2012

Pozdrawiam

Na dzień dzisiejszy zdecydowanie Alior Sync lub Getin Online - konto skarbonkowe.