w przypadku gier rzeczywiscie najbardziej się sprawdzają takie bannery. Jak kogos zainteresuje to kliknie i wejdzie na Twoja stronę.
a jeśli masz jakies konkretne dziedziny to mógłbyś spróbowac z google adwords. za pewne jest określona dziedzina ten gry, więc dużo słów kluczowych nie byloby potrzebnych.
Mailingi to na prawde delikatna sprawa. Osobiście bym się za to nei brał wraz z uruchamianiem gry. Z czasem owszem. Rejestrując nowych użytkowników gry możesz ich prosić i zapis do newslettera i powoli tworzyć swoją bazę adresów mail i potem legalni wysyłać im na przykład co nowego jest w grze. Ale to dopiero z czasem.
Na Twoim miejscu poki co po prosiłbym o reklame na innych grach tego typu. Wiele osób właśnie tak robi. Grają w jedna grę widzą banner do innej i klikają.
Mailing to krucha sprawa. Trzeba się obchodzić z nim jak z jajkiem. Po pierwsze programy antyspamowe mogą automatycznie zablokować Twoją wiadomość, a także możesz narazić się na złe odebranie takowej wiadomości przez użytkowników.
Że całkiem ■■■■ to sie nie zgodzę. Jest z tym dużo zachodu, ale efekt może być. Tylko też trzeba wybrać dobrą formę tego mailingu. DLa mnie ma przede wszystkim sens ma newsletter. Gdy chcesz żeby użytkownik czy tez klient przypomnial sobie o Tobie, to takie działanie jak najbardziej ma sens. Piszesz mu co nowego na Twojej stronie czy też w firmie, z czego teraz może skorzystać i możliwe, że osiągniesz upragniony skutek.
Zauważyłem, że gry często reklamuję się na serwisach innych gier. Inne gry mają również swoje fora. Nie wiem jak to jest z regulaminami tych forów, ale czemu by tam nie wrzucic linka do swojej gry?