Witam. Usiłuję programować W Borland C++ Builder 6. Zadaniem poniższego kodu jest odnalezienie największej liczby wewnątrz trójwymiarowej tablicy. Na formie znajduje się : 27 editów, 4 label, oraz 1 button. Problem polega na tym że po kompilacji i wpisaniu wszystkich liczb wyskakują jakieś niestworzone liczby. Co ciekawe gdy przerobię go żeby szukał najmniejszej liczby (zamiana > na <) wszystko działa tak jak powinno.
int a[3][3][3],themp;
a[0][0][0]=StrToInt(Edit1->Text);
a[0][0][1]=StrToInt(Edit2->Text);
a[0][0][2]=StrToInt(Edit3->Text);
a[0][1][0]=StrToInt(Edit4->Text);
a[0][1][1]=StrToInt(Edit5->Text);
a[0][1][2]=StrToInt(Edit6->Text);
a[0][2][0]=StrToInt(Edit7->Text);
a[0][2][1]=StrToInt(Edit8->Text);
a[0][2][2]=StrToInt(Edit9->Text);
a[1][0][0]=StrToInt(Edit10->Text);
a[1][0][1]=StrToInt(Edit11->Text);
a[1][0][2]=StrToInt(Edit12->Text);
a[1][1][0]=StrToInt(Edit13->Text);
a[1][1][1]=StrToInt(Edit14->Text);
a[1][1][2]=StrToInt(Edit15->Text);
a[1][2][0]=StrToInt(Edit16->Text);
a[1][2][1]=StrToInt(Edit17->Text);
a[1][2][2]=StrToInt(Edit18->Text);
a[2][0][0]=StrToInt(Edit19->Text);
a[2][0][1]=StrToInt(Edit20->Text);
a[2][0][2]=StrToInt(Edit21->Text);
a[2][1][0]=StrToInt(Edit22->Text);
a[2][1][1]=StrToInt(Edit23->Text);
a[2][1][2]=StrToInt(Edit24->Text);
a[2][2][0]=StrToInt(Edit25->Text);
a[2][2][1]=StrToInt(Edit26->Text);
a[2][2][2]=StrToInt(Edit27->Text);
for (int x=0; x<3;x++)
for (int y=0; y<3;y++)
for (int z=0; z<3;z++)
{
if (a[x][y][z]>themp) themp=a[x][y][z];
}
Label4->Caption=IntToStr(themp);